Forum Klubu ROVERki.pl :: [ R200 98r 1.4 16V ] biały osad pod korkiem:(
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:26
[ R200 98r 1.4 16V ] biały osad pod korkiem:(
Autor Wiadomość
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:33   [ R200 98r 1.4 16V ] biały osad pod korkiem:(

witam mam następujący problem . OStatnio zakupiłem roverka po przejechaniu 600 km zauważyłem ubytek płynu chłodniczego około 300-600 mililitrów . i biały nalot na korku od wlewu oleju:( co to oznacza?? Olej w normie ;) bez ubytku. z tego co zauważyłem po przejechaniu 300 km wszystko było w normie . czy możliwie że przy duzych mrozach została uszkodzona głowica? wszystkie płyny były wymienione przed zimą
_________________
koniu
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:36   

bialy osad nie musi byc spowodowany awaria uszczelki pod gliwca rownie dobrze jest to od tego ze robione byly male dystansne i wilgoc sie zbiera i dlatego jest biały osad . sprawdz czystosc oleju i plynu chodzacego popatrz jak sie zachowuje wskaznik temperatury . i czy jest orzewanie . jezeli masz maslo w oleju albo w plynie to napewno hgf choc lepiej zeby nie
 
 
Rzeski 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 74
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:38   

Czy ogrzewanie wew. auta działa Ci normalnie ??
_________________
MG ZS British Racing Green
 
 
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:40   

ogrzewanie w aucie jest . grzeje bardzo dobrze;) autko szybko się nagrzewa ale nie przegrzewa się wskazówka nie wzrasta ponad połowe trzyma sie mniej niż połowa termostat puszcza wode na chłodnice ;)
_________________
koniu
 
 
 
Rzeski 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 74
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:42   

jak mi strzelila uszczelka w K16K4F to na postoju nie mialem ogrzewania a w trakcie jazdy bylo nie mialem masla pod korkiem wlewu oleju woda uciekala do komory spalania i na bagnecie oleju mialem pecherzyki powietrza i oczywiscie wzrastal poziom oleju.
_________________
MG ZS British Racing Green
Ostatnio zmieniony przez Rzeski Pią Sty 29, 2010 16:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:42   

z tego 3 dni temu patrzyłem płyn czyściutki i olej równierz;( co to może być?
_________________
koniu
 
 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:42   

to sprawdz co napisalem wyzej bo skoro ogrzewanie jest to zobacz czystosc oleju i zobacz czy nie masz oleju w plynie chlodzacym . mowie pewnie ktos robil male dystanse i woda wilgoc sie zebrala i dlatego ten osad
 
 
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:44   

olej sprawdzać na gorąco czy na zimno z tymi pechęczykami?
_________________
koniu
 
 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:44   

no napisalem ci male dystanse byly robione autkiem i dlatego jest bialy osad to wina wilgocikurna olek czytaj uwaznie posta a nie juz panikujesz . pojezdzil i obserwuj wszytsko a nie dymi ci na bialo z rury ??
 
 
Rzeski 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 74
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:45   

przekonik napisał/a:
olej sprawdzać na gorąco czy na zimno z tymi pechęczykami?

na gorąco
_________________
MG ZS British Racing Green
 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:47   

posprawdzaj wszytsko jak ok to jezdzil i obserwuj co sie bedzie dzialo
 
 
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:47   

z tego co zauważyłem dymi mi przy dużych morzach i jak silnik jest zimny . jak się nagrzeje autko dymek znika;) ??
_________________
koniu
 
 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:52   

to normalne objaw roznica temperatur i para wodna sie skrapla i dlatego na zimnym dymi jesli dym nie jest obfity to nie ma sie czym martwic

[ Dodano: Pią Sty 29, 2010 15:52 ]
a wracajac do ubytku plynu to plyn lubi tez odparowac w roverkach pilnowac trzeba poziom plynu bu go nie przegrzac i nie wywalic uszczelki takze uwazaj i nie dopuszczaj do spadku plynu chlodzacego plyn tez potrafi odprowac sprawdzaj na biezaco
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Pią Sty 29, 2010 15:59   

Sprawdz olej na bagnecie. Powachaj zbiorniczek wyrownawczy czy nie smierdzi spalinami. Olej czasami zima potrafi sie zrobic kaszkowaty. Mialem tak w peugeocie z LPG. Postal w cieplym garazu i sie unormowalo.
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 16:09   

witam poszedłem własnie sprawdzić na bagnecie czy nie ma w nim śmietany albo pechezyków powietrze i z tego co zauwazyłem w zbirniczku jest juz mniej płynu niż dwa dni temu o jakies 100-200 mililitrów a w bagnecie pojawiły się dwie białe kropki za każdym razem jak wkładam bagnet i wyciągam pokazuję sie w tych samych miejscach na konicu bagbetu i przy konicu wskażnika poziomu bagnetu dwie białe kropeczki:( czy to juz wysiada uszczelka ?? robić z tym czy można jeżdzić? a zbiorniczek płynu chłodniczego zadnych zabrudzeni brak zapachów spalin i kolor normalny. i nie wiem czy to ważne ale dzisiaj czułem jakby brakowało mu mocy przy dodawaniu gazu:( czy to objaw równierz czy poprostu przewrażliwiony jestem?
_________________
koniu
 
 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 16:13   

a wyciekow plynu nigdzie nie ma ?? poziom oleju sie podnosi ?? bo jak nie to gdzies ten plyn sie musi przedostawac posprawdzaj to co napisalem a bedziemy myslec dalej sprawdz obudowe termostatu pod plastikowym kolektorem ssacym jest pod nim z tylu silnika zobacz bo to lubi pekac i plyn sie saczy z tamtad ja juz to przerabialem pokleilem i plynu nie ubywa i sie nic nie dzieje
 
 
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 16:16   

a może być też taki problem że przez 8-9 miesięcy auto nie było wogule jeżdzone ?? czy to może być przez to że wychodzą jakieśbiałe noloty??
_________________
koniu
 
 
 
yamaha00 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 121
Skąd: jelenia góra



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 16:18   

no moze byc jak juz ci napisalem wilgoc sie zbiera i trzeba by bylo wymienic olej albo go przegonic by woda ktra sie nazbierala mogla odparowac a jak jezdzisz w kolo komina to tak sie moze dziac a ubytek plynu musisz sprawdzic czy nie ma wyciekow
 
 
przekonik 



Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 54
Skąd: Skawina



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 16:21   

własnie olej wymieniałem te 600 km temu, filtry itd od wymiany do 350 km wsyzstko wyglodało idealnie osatanio zauwazyłem ubytek płynu i ta sprawa mnie zaniepokojiła . Olej jest w normie :)
_________________
koniu
 
 
 
Rzeski 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2006
Posty: 74
Skąd: Wrocław



Wysłany: Pią Sty 29, 2010 16:24   

przekonik napisał/a:
nie wiem czy to ważne ale dzisiaj czułem jakby brakowało mu mocy przy dodawaniu gazu:(

moj przy peknietej uszczelce bardzo oslabl i nierowno przyspieszal (lekko szarpał)
polecam Ci nie jezdzic do czasu stwierdzenia ze na 100% to nie uszczelka
przekonik napisał/a:
zbiorniczek płynu chłodniczego zadnych zabrudzeni brak zapachów spalin i kolor normalny

zanim do zbiorniczka przedostana sie spaliny minie troche czasu (wyjdzie po przejechaniu wiekszej ilosci km) czego Ci na chwile obecna odradzam

-przy szczelnie zamknietym korku od zbiorniczka wyrownawczego podnosi sie temperatura silnika (na wskazniku)
_________________
MG ZS British Racing Green
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [r214Si 97r]Biały osad na korku od zbiorniczka wyrównawczego
Liberator Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 18 Sro Lip 04, 2012 14:11
Liberator
Brak nowych postów [R200] Biały dym i hałas silnika
Jaworzyn Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pon Paź 17, 2011 17:30
Jaworzyn
Brak nowych postów [Mg ZR 160 ]dziwny osad w zbiorniczku plynu chlodniczego
mgzr160 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Lip 13, 2012 10:41
Gość
Brak nowych postów [R214] Dziwna maź pod korkiem.
Wierzba Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Pią Paź 04, 2013 22:42
Wierzba



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink