Wysłany: Wto Gru 15, 2009 10:17 [R200 r.97 1.4 16v LPG ] Przekładka z 25 zapłon i komputer
Witam. Wczoraj miałem potrójnego pecha. Przestała działać nagrzewnica, i na gaz się autko nie przełącza, nie pasowało mi coś wiec zajrzałem pod maskę i olej sprawdziłem a tam kawa z mlekiem oraz pękła mi szyba i wysiadła mi prawa wycieraczka (jeszcze nie wiem czy na wielowypuscie). Jako że mój silnik wcześniej już klepał samoregulatorami wiec zastanawiam się nad wymianą silnika z 25. Pytanie moje dotyczy zapłonów i komputera, czy różnią się one jakoś w tych modelach i czy był by problem i jak go rozwiązać gdy się różnic będą. Mechanikiem nie jestem więc dla wielu z was może to być głupie pytanie. Wole oszczędzić sobie dodatkowych już i tak czekających mnie niemałych kosztów naprawy. Jaka jest opłacalność? Lepiej wkładać w stary czy kupić używany z "mniejszym przebiegiem"? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez oizo64 Wto Gru 15, 2009 13:05, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Gru 15, 2009 10:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Żeby nie zostawiać wątka bez odpowiedzi zacytuje kolege PHJOWI który kiedyś napisał
Cytat:
ale polecam kupować silnik od nowszych modeli, są lepsze jeśli chodzi o wytrzymałość i spalanie. a co do samego pytania czy pójdzie tak . Ale ......
jeśli masz stary silnik 16v to jest ok ponieważ przekładasz następujące części ze starego : wałek
aparat + cewkę
kapę
koło zamachowe
kolektor
okablowanie silnika
komputer zostaje twój stary .
[ Dodano: Sro Gru 16, 2009 18:38 ]
Witam mam kolejne pytania odnośnie zmiany silnika na silnik z nowszego modelu. Mój silnik ma oznaczenie 14k4f h72 o według rave oznacza "Modified - type B crankshafts" czyli "zmodyfikowany wały typu B" i pytanie pewnie banalne, czy szukając silnika na podmiankę musi to tez być silnik z takim samym typem wału? Czyli silniki o oznaczeniach:
- 14K2FH67,
- 14K2FK43,
- 14K2FK44,
- 14K2FL64,
- 14K4FH71,
- 14K4FK76,
- 14K4FK77,
- no i 14K4FH72.
Proszę o odpowiedz ponieważ autko jest mi potrzebne a dopadł mnie HGF i silnik jest juz w ciężkim stanie (opisanym wyżej). Pozdrawiam.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum