Forum Klubu ROVERki.pl :: [R400 1.4si 97r ] przerywa i duzo pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R400 1.4si 97r ] przerywa i duzo pali
Autor Wiadomość
adam8056 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: sokolka



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 18:26   [R400 1.4si 97r ] przerywa i duzo pali

Moj rower zacza przerywac i duzo palic 12l na 100 w trasie.Przerywa od1000obr do3000tys.obr
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 19, 2009 18:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 19:06   

Przydało by się troszkę więcej informacji z zakresu ile to jest dużo jeśli chodzi o spalanie i w temacie przerywa - jak się to objawia i kiedy - przy dodaniu gazu , na wolnych obrotach ..... -
czy auto jest z gazem czy jeżdzi tylko na pb, czy i kiedy były wymieniane filtry, kable zapłonowe, swiece. Czy zapala z trudem czy bez problemu?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adam8056 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: sokolka



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 19:20   

pali bez problemu wymienilem filtr powietrza i paliwa.Do tej pory palil 6-7l benzyny/100km a teraz 12 przy normalnej jezdzie [do110km/h]pzerywa gdy dodaje gazu od 100- do3500obr.odlaczalem sonde wtedy juz tak nie przerywa ale jeszcze wiecej pali.
Ostatnio zmieniony przez adam8056 Sob Gru 19, 2009 19:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 19:27   

u mnie kolego też tak było wymieniłem cewke i jest Ok
 
 
adam8056 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: sokolka



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 20:05   

PO podlaczeniu do komputera wyswietlil sie blad ''czjnik temperatury plynu chlodniczego''Ma on cos wspolnego ze spalaniem?
 
 
luki_pj 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lip 2009
Posty: 132
Skąd: Kraków

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 19, 2009 21:40   

adam8056 napisał/a:
pali bez problemu wymienilem filtr powietrza i paliwa.Do tej pory palil 6-7l benzyny/100km a teraz 12 przy normalnej jezdzie [do110km/h]pzerywa gdy dodaje gazu od 100- do3500obr.odlaczalem sonde wtedy juz tak nie przerywa ale jeszcze wiecej pali.

Jak odłączysz sondę to sądzę że więcej wyrzucasz paliwa z rury niż spalasz.
Przez to zwiększyło Ci się spalanie, że masz nieprawidłową mieszankę powietrze/paliwo.
Zrób tak jak kolega hudy23_1985 radzi, i przy okazji sprawdź też Sondę, czy nie jest walnięta.
_________________
Życie, to droga prowadząca do śmierci- im ta droga dłuższa, tym lepiej.
 
 
 
adam8056 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: sokolka



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 20:16   

Moim zdaniwm gdyby to byla cewka to by przerywal takrze na posoju po wcisnieciu gazu i mialbym problemy z odpalaniem.
 
 
hudy23_1985 



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2009
Posty: 361



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 20:58   

jesli chodzi o mnie to szarpał do 3 tyś no i FAKT ciepły cieżko palił

[ Dodano: Nie Gru 20, 2009 20:58 ]
adam8056 napisał/a:
PO podlaczeniu do komputera wyswietlil sie blad ''czjnik temperatury plynu chlodniczego''Ma on cos wspolnego ze spalaniem?


moze autko ciągle chodzi na ssaniu ??
 
 
adam8056 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: sokolka



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 21:37   

Jesli by chodzil na ssaniu to mial by wyzsze obroty.Wszystko jest ok.Jak silnik sie troche rozgrzele obr.spadaja.Silnik pracuje rowno.
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 10:21   

Czujnik temp plynu podaje info do kompa o temp silnika i na podstawie tych danych ECU ustawia skład mieszanki sterując silnikiem krokowym. Sonda musi być podłączona bo z niej znowu komp dostaje info o jakości spalania i składzie mieszanki po zagrzaniu silnika. Warto przyjrzeć się świecom po chwili pracy silnika czy nie są okopcone lub mokre - będzie wiadomo jak przebiega spalanie i czy mieszanka nie jest za bogata albo niespalana jak również jak koledzy wcześniej zasugerowali cewce zapłonowej - może być ona przyczyną przerywania - objawia się to właśnie na wyższych obrotach i pod obciążeniem. Nie piszesz nic o sprawdzenia rozdzielacza zapłonu, kabli i świec - tym elementom warto również się przyjrzeć i ew wymienić.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adam8056 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: sokolka



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 21:50   

Jak prawidlowo sprawdza sie przewody zaplonowe?

[ Dodano: Pon Gru 21, 2009 21:50 ]
Moze moglby mi ktos wyslac jakies zdjecie gdzie znajduje sie czujnik temp.plynu chlodzacego.Mechanicy po podlaczeniu do kompa stwierdzili ze jast nie sprawny ale nie wiedza ktory to jest.
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Gru 21, 2009 22:57   

Stojąc przed samochodem i patrząc na silnik po prawej stronie do bloku przykręcony jest trójnik. Do niego wkręcone są 2 czujniki - 1 z boku 2 od spodu i podłączony wąż chłodnicy - ten pierwszy to od temp silnika drugi od wskaźnika w zegarach.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
adam8056 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2009
Posty: 24
Skąd: sokolka



Wysłany: Pią Gru 25, 2009 22:45   

Sam juz nie wiem gdyby byl to czujnik temp.to by mi nie odpalal na zimnym silniku.

[ Dodano: Sro Gru 23, 2009 11:02 ]
Odlaczylem czujnik temp.i odrazu wlaczyl sie wiatrak chociaz chlodnica nie byla jeszcze goraca wiec podlaczylem spowrotem.Gdy lepiej wsluchalem sie w prace silnika zauwazylem ze sos syczy a silnik delikatnie sie trzesie.Posprawdzalem wszystkie przewody,okazalo sie,ze jeden jest pekniety(przewod idacy do malej kostki z ktorej wychodzi jeszcze jeden i idzie prosto do kompa)zalozylem wiec nowy.Silnik byl juz mocno nagrzany.Problem z przerywaniem i szarpaniem znikna.Silnik juz sie nie "trzesie".Odczekam jeszcze 2-3 godziny i sprawdze na zimnym.Nie wiem czy problem ze spalaniem rozwiazany,mam zatankowane do pelna i nie szybko to wyjezdze.Ten przewod ma cos wspolnego ze spalaniem?

[ Dodano: Pią Gru 25, 2009 22:45 ]
Po prrzejechaniu 100km wskazowka wskaznika ilosci paliwa spadla tylko minimalnie(do tej pory o jakies 25-30%)wiec spalanie tez chyba wrocilo do normy.DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA POMOC.Gdyby nie wy pewnie naderemnie powymienial bym wszystkie czujniki.POZDRAWIAM WSZYSTKICH.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R400] Za dużo pali
marcin236 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 24 Czw Maj 10, 2007 14:02
Azazel
Brak nowych postów [R 420 sdi 99'] Mój Rover za dużo pali ?.
pietrek Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Nie Lut 28, 2010 13:07
Krzysi3k
Brak nowych postów [r45] szarpie silnikiem, dużo pali
irek42 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Paź 24, 2014 19:05
irek42
Brak nowych postów [r420] duzo pali na gazie
b.j Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Sro Sty 23, 2013 21:46
b.j
Brak nowych postów [rover 416 si] niewkreca sie na obroty i duzo pali
zixu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 11 Wto Cze 19, 2012 16:09
zixu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink