pozytyw:
dzieki takiej lotce auto zwieksza swoja efektywna moc o 100KM
negatyw:
bagaznik w tej betce mozna otworzyc jedynie do polowy bo potem lotka zatrzymuje sie na szybie i dalej nie mozna. Ale jak sie okazuje musi byc to wsytarczajaca szpara na montaz i demontaz butli LPG:D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Kwi 09, 2009 07:44
Pewnie dlatego po jakimś czasie widziałem, że rurki srócił o połowę
Raptile, a co robiles w teamie bmw sauber przy obsludze boidow czy jak:D:D:D:D:D???????
[ Dodano: Czw Kwi 09, 2009 12:30 ]
a tak calkiem serio to patrzac nato zdjecie widze, ze to raczej w ogole nie wplywa pozytywnie na aerodynamike auta!!!! Wrecz przeciwnie bo rozbija dodatkowe nie potrzebe powietrze powodujac nie potrzebe opory!!!
A nie daj boze wiatr boczny i betka w rowie lezy:D:D
ale gdyby taki spoiler bardziej przechylic w dol w kierunku jazdy pojazdu i te rurki strucic, moze to by dalo jakis efekt docisniecia tylu...ale nadal by wiesniacko wygladalo:D
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
http://www.tomateam.pl/rozne/IMG_5456.jpg do 600 pasuje to do 400 też podejdzie
Widzę full Wiejski Tuning... prawie czarne lampy, naklejki WRC, jakiś smok zamiast znaczka R. Do tego ten cudownie spasowany spoiler(jakiś parapet chyba). Profanacja pięknego autka...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum