Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420DI '96] Światła reagują na pedał gazu
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:40
[R420DI '96] Światła reagują na pedał gazu
Autor Wiadomość
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

  Wysłany: Sob Sty 16, 2010 12:43   [R420DI '96] Światła reagują na pedał gazu

witam
szukałem podobnego tematu ale nie mogłem znaleźć
na zimnym silniku jak dodam gazu to światła jakby jaśniej zaczynają świecić a jak puszczam gaz to lekko przygasają a później już jak auto trochę pochodzi to wszystko wraca do normy
ładowanie mam 14,50V czy światła zgaszone czy zapalone
o co tu chodzi?
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Sty 16, 2010 12:43   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 12:51   

Regulator napięcia? Ja mam podobnie ale np. w o 5 lat starszej Hondzie to się nie działo...
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 13:08   

Mayson napisał/a:
Regulator napięcia?

jeśli to regulator to napięcie ładowania nie powinno skakać?
bo ja ładowanie mam cały czas takie same
 
 
Mayson 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 14:16   

Nie mam pojęcia; strzelam ;) Mi to nie przeszkadza, bo żeby to zauważyć, trzeba się przyjżeć.
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 14:18   

Sprawdzałeś może napięcie na aku właśnie jak jest zimny? Może tak się dziać ze względu na niską temp elektrolitu. Zanim wszystko się rozgrzeje pojemnośc aku trochę spada a wraz z nią zmiejsza się mozliwość stabilizacji napięcia w instalacji. Przyczyną może też być zimny alternator (np słabszy styk kabli lub szczotek).
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 14:23   

darek_wp napisał/a:
Sprawdzałeś może napięcie na aku włąśnie jak jest zimny?

jakiś miesiąc temu sprawdzałem to było 12,27V
darek_wp napisał/a:
Przyczyną może też być zimny alternator (np słabszy styk kabli lub szczotek).

ale to chyba ładowanie powinno być wtedy słabsze
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 14:37   

jak jest zimny to akumulator też i wtedy bierze dość duży prąd ładowania i dla świateł brakuje jak trochę pochodzi to się podładuje i wtedy już tyle prądu nie bierze i jest więcej dla reszty.
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Czarnysg 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 142
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 14:52   

szoso420 napisał/a:
jakiś miesiąc temu sprawdzałem to było 12,27V


Czy to napięcie było sprawdzane przy obciążeniu chociaż jakieś żarówki??

Ja na to obstawiał bym aku który po staniu traci na pojemności, sprawdź auto po nocce pod obciążeniem jakie ma napięcie .
_________________
Kalibracja Instalacji LPG STAG oraz BingoM
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 15:00   

Czarnysg napisał/a:
Czy to napięcie było sprawdzane przy obciążeniu chociaż jakieś żarówki??

żadnego obciążenia nie dawałem choć alarm pewnie też swoje w nocy żre plus zegarek i pamięć radia
napięcie było mierzone po nocy na zimnym silniku przed odpaleniem
Czarnysg napisał/a:
sprawdź auto po nocce pod obciążeniem jakie ma napięcie

zapalić np. światła mijania czy wystarczą postojowe?
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 15:05   

Raczej mijania, postojowe to tylko 20W (wszystkie) czyli ok 1,7A prądu a mijania to prawie 120W (10A) - to już w miarę obciąży aku.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Czarnysg 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Cze 2009
Posty: 142
Skąd: Bytom

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 15:11   

Podłącz miernik rano, potem włącz mijania i zobacz jaki spadek. Na koniec odpal autko i czy powoli zaczyna wzrastać, to mogą być wzrosty nawet rzędu dziesiątej wolta ale powoli wzrastać więc wtedy ładowane na pewno oki :wink:
_________________
Kalibracja Instalacji LPG STAG oraz BingoM
 
 
 
rci2970 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 21 Sty 2009
Posty: 9
Skąd: tczew



Wysłany: Nie Sty 17, 2010 12:37   

w diselku tak jest bo sam sprawdz ze jak go uruchamiasz zimnego to swiece zarowe jeszcze jakis czas grzeja i w tym czasie swiatla tak reaguja to jest normalne
 
 
Chris83 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 262
Skąd: Grudziądz

Rover 25

Wysłany: Nie Sty 17, 2010 12:53   

W serwisie aku mierzyli mi bez obciążenia i pod obciążeniem:
światła mijania + wentylator na 2 biegu.
Jeszcze jedno: Miernik marketowy z tego co pamiętam w temp. ujemnych nie pokazywał mi prawidłowych wartości.
_________________
Pozdrawiam!
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Sty 17, 2010 13:15   

Opcje sa dwie.
Mayson napisał/a:
Regulator napięcia?

albo uszkodzony akumulator. Mialem kiedys podobna sytuacje w mojej Mazdzie 626 ,swiatla swiecily jasniej na obrotach niz na biegu jalowym. Jak schodzila z obrotow to lekko nawet zmienialy intensywnosc. Wiec wiadomo wymienilem regulator napiecia i nic to nie dalo. Przy okazji oddawalem inny alternator do regeneracji (firma z Rzekunia pewnie wiesz gdzie to jest i mam nadzieje ze jeszcze istnieje bo dawno to bylo :razz: ) i koles powiedzial mi ze to wlasnie walnieta bateria moze byc bo tez sie raz na tym wylozyl w jakims Nissanie. Tak jakos nie widzialem zwiazku, ale podmienilem akumulator i...jak reka odjal :wink: . Warto spobowac jak masz od kogos pozyczyc baterie na chwile. Moj aku. pokazywal ze jest naladowany i sprawny, a nie byl. Pozdr.
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 17, 2010 13:21   

Myślę, że nie ma się czym przejmować. U mnie dzieje się tak samo. Na zimnym silniku światła jaśnieją po dodoaniu gazu. Gdy silnik się rozgrzeje, tego problemu już nie ma. Znajomy ma to samo. Widocznie "ten typ tak ma".
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 14:35   

sorry że dopiero teraz to sprawdziłem :wink:
przed odpaleniem na zimnym silniku było 12,55V, po zapaleniu świateł mijania spadło do 11,80V, po zgaszeniu świateł wzrosło do 12,20V
jak uruchomiłem silnik szybko wzrosło do 14,55V
co wy na to?
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1792



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 14:42   

szoso420 napisał/a:
przed odpaleniem na zimnym silniku było 12,55V
normalne napiecie aku w spoczynku
szoso420 napisał/a:
po zapaleniu świateł mijania spadło do 11,80V
spadlo pod obciazeniem
szoso420 napisał/a:
po zgaszeniu świateł wzrosło do 12,20V
zabraklo obciazenia wiec wzroslo do normalnego napiecia
Cytat:
jak uruchomiłem silnik szybko wzrosło do 14,55V
aku dostal ladowanie
 
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 16:28   

więc co, to nie aku jest winien za to co się dzieje?
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 20:40   

wyluzuj i się tym nie przejmuj ... tak ma być po prostu :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 23, 2010 21:06   

szoso420, ja bym się nie przejmował
co najwyżej pamiętając Twoje wzmagania z klemami sprawdził je. Sprawił również mocowanie masy do budy.

Możesz również sprawdzić z czystej ciekawości na już nagrzanym silniku jakie masz ładowanie na biegu jałowym a jakie gdy wbijesz troszkę na obroty (załóżmy 2000).

Chyba jednak ja muszę się przejmować :D Bo u mnie jak zapalę światła ładowanie mam 14,1V a jak wrzucę podgrzewane siedzenia i szybę to 12,5V :D
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [HONDA AERODECK] Nie reaguja na pedał gazu
jawitw Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Sie 27, 2012 20:29
jawitw
Brak nowych postów [R420DI '96]Chwilowy brak reakcji na pedał gazu+falowanie ob
szoso Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 19 Pon Sie 23, 2010 22:37
damiansz
Brak nowych postów [ R 400 ] pedał gazu na 3/4
6harry6 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Gru 14, 2013 06:58
6harry6
Brak nowych postów [R 400 2.0DI 98r] Twardy pedał gazu
Krajan Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Czw Lis 28, 2013 12:23
Lukasik
Brak nowych postów [Rover 400] Reakcja na pedał gazu
mac-person Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Sie 18, 2013 08:35
mac-person



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink