Pomógł: 297 razy Dołączył: 24 Mar 2007 Posty: 1792
Wysłany: Wto Wrz 01, 2009 10:58
sTERYD dzieki . To jeszcze sie zapytam (bo biore od mg zs czyli to samo co 45 tylko ciut twardsze i ciut nizsze) czy duzo strace na komforcie jazdy i ile sa nizsze od standardowych?
a czy jest mozliwosc i jezeli jest to czy jest sens zalozenia tego stabilizatora od ZSa do 416 si
mam zamiar jutro kupic kayaby na tyl, wymienilem juz cukierki, a ogolnie to chce miec juz spokoj z tym tylem bo jak nie puka to buja... ehhh
licze na szybka odpowiedz...
[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 23:02 ]
dodam ze zalezy mi jak najwiekszym komforcie na dziurach...
Dołączam się do tematu. Ciekawi mnie czy napewno nie ma różnicy miedzy amortyzatorami z R45 do R400. Mianowicie w katalogach przednie amortyzatory do R400 1.6 98r w sedanie mają inny nr katalogowy niż te do R45 1.6 Przyznaje ze strasznie mnie to męczy bo padły mi amorki w R400 na całego a zimą to można oszaleć bo od tego ABS wariuje Jakby tego było mało to nie różnią się tylko nr katalogowym ale i ceną. Te do R400 są ponad 100zł droższe Mowa oczywiście o amortyzatorach gazowych. Pomoże ktoś??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum