witam
ostatnio przydarzyła mi się ustarka. zerwał się pasek klinowy. powodem była zatarta rolka napinająca. w warsztacie podczas oględzin stwierdzono, że do wymiany oprócz rolki jest sprzęgiełko elektromagnetyczne sprężarki klimatyzacji, co może być również powodem tej awarii. objawia się to sporym, wyczuwalnym luzem na kole. winne jest łożysko, ale podobno wymienia się cały podzespół ze sprzęgiełkiem. czy to prawda??? bo słyszalem też, że taniej będzie wymienić całą sprężarkę. proszę o pomoc.
aha jeszcze jedno. mam do wymiany jeszcze kilka podzespołów( jak się sypie to wszystko naraz
potrzebuje
napinacz wieloklina
drążki kierownicze 2 sztuki z M14 x2
lączniki stabilizatora x2
być może spreżarka lub samo sprzegiełko
oraz poduszka zawieszenia silnika dolna i górna.
pisze, bo może ktoś ma na sprzedaż którąś z tych części albo jeżeli ktoś może wskazać gdzie się poruszac w poszukiwaniu. z góry dziękuję
Ostatnio zmieniony przez michal__b1 Pon Sty 04, 2010 22:08, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 04, 2010 20:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
winne jest łożysko, ale podobno wymienia się cały podzespół ze sprzęgiełkiem. czy to prawda???
wymienia się samo łożysko normalnie.
z poduszkami silnika wesoło nie jest
reszte części powinieneś dostać tu:
http://www.tomateam.pl/sklep/
może poza łożyskiem sprzęgiełka, bo to najlepiej wyjąć i przeczytać numerki ze starego
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum