Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 23:14
No i co że dyskutowano jak i tak nic nie zrozumiałeś. Poczytaj dokładniej lub napisz coś z własnego doświadczenia. Często wrzucasz jakieś posty których dokładnie nie czytasz. To samo było ostatnio z czujnikami ABS -prawy, lewy -lewy, prawy i wyszło że lewy. Tak samo jak teraz. Czytaj ze zrozumieniem.
HungryMisio, arti69 napisali o problemach z odpalaniem na ciepłym silniku.
Nie odpala na ciepłym - czujnik wałka rozrządu.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 23:14 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 74 razy Dołączył: 29 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 23:18
apples napisał/a:
Nie odpala na ciepłym - czujnik wałka rozrządu
tak właśnie jest najczęściej, do tego prowadziła wspomniana dyskusja (i parę innych). Aby to potwierdzić należy ten czujnik schłodzić. Jeżeli po schłodzeniu czujnika auto odpali, to powodem jest właśnie czujnik położenia wałka rozrządu. Można trochę pojeździć bez osłony silnika, wtedy łatwiejszy jest dostęp do czujnika i jego schłodzenie.
P.S.: przerabiałem, działa.
Dołączył: 13 Lut 2010 Posty: 5 Skąd: Wieluń obecnie oslo
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 16:12
Miałem ten sam problem z moim roverkiem. I faktycznier wymiana czujnika rozrzadu wałka pomogła i wszystko wrociło do normy.
Pozdrawiam.
Kocham mojego roverka75.
Witajcie. U mnie sprawa nie była tak prosta. Wymiana czujnika wałka rozrządu nie pomogła. Sprawdzenie działania pompy paliwa w baku i przy akumulatorze (działają w 100%), wymiana filtra paliwa także nie przyniosła poprawy. T4 nie wykazał błędów z czujnikami. Pompa CR - wg T4 jest także ok. Z zaciekawieniem będę przyglądał się temu postowi.
Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Nie Lut 14, 2010 17:53
wieszczu napisał/a:
Witajcie. U mnie sprawa nie była tak prosta. Wymiana czujnika wałka rozrządu nie pomogła. Sprawdzenie działania pompy paliwa w baku i przy akumulatorze (działają w 100%), wymiana filtra paliwa także nie przyniosła poprawy. T4 nie wykazał błędów z czujnikami. Pompa CR - wg T4 jest także ok. Z zaciekawieniem będę przyglądał się temu postowi.
witam
w moim przypadku to wina wtryskiwacza jednego
za małe ciśnienie
zobaczę czy używka czy regeneracja
ale dzięki ! ! !
PHJOWI (polecam)
wiem co dalej robić
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 07:54
SeniorA, ale to nie tylko na ciepłym tak jest przy wtryskiwaczu. Wiem, bo spotkałem się z przypadkiem. Gdyby dłużej przytrzymywał na zapłonie, a nie próbował odrazu odpalić, to szybciej by złapał. Taki objaw występuje też przy zapchanym zaworze CR.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 08:45
Rowan, zgadzm się , wiem bo sam 10 lat jeździłem dieslami i teraz mam z dwoma do czynienia. Chodzi mi o to , że po jednym objawie z opisu , nie da się jednoznacznie określić i dlatego podałem inne potencjalne przyczyny. Ja też najpierw pomyślałem o czujniku bo to jest częste.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 10:04
Jak zwykle dziwne tłumaczenia aby "moje" było na wierzchu.
arti69 to wreszcie Tobie nie palił w ogóle, czy tylko na ciepłym. Na ciepłym w ogóle, czy z oporami?
Bo jeżeli to wtryskiwacz i nie pali na ciepłym to teoria SeniorA mogłaby pasować. Wystarczy odpiąć czujnik temperatury silnika i powinien podać dawkę paliwa domyślną i uruchomić. Po drugie jak ten wtrysk musi być uwalony aby nie palić.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Lut 21, 2010 12:10
apples napisał/a:
Bo jeżeli to wtryskiwacz i nie pali na ciepłym to teoria SeniorA mogłaby pasować. Wystarczy odpiąć czujnik temperatury silnika i powinien podać dawkę paliwa domyślną i uruchomić.
Nie. Ciśnienie nie jest wystarczające i wtedy nie ma impulsu na wtryskiwacze. Dopiero po chwili(bywa i kilka sekund) gdy ciśnienie wzrośnie pozwala na odpalenie.
Możliwe, że odpięcie czujnika ciśnienia na akumulatorze by rozwiązało problem, ale tego nie jestem pewien, bo nigdy tego nie próbowałem.
odpala tylko jak zimny,a ciepły kreci i nie zaskakuje.jeden wtrysk się wiesza ,na kompie pokazało znaczne różnice pomiędzy wtryskiwaczami,zdarzy się ze nieraz odpali ciepły ale to bardzo rzadko.wtryskiwacz do regeneracji i po kłopocie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum