Jakie amorki do tyłu żeby było maxymalnie twardo ? hmm gazowki czy olejowe ? no i fajnie by bylo jakby ktos podal konkretna firme i model dzieki z gory ..
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 15, 2010 23:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Maksymalnie twardo ? To najlepiej wstawić drewniane kołki
Ogółem wydaje mi się ze olejowe będą lepsze, ale nie wiem dlaczego, ludzi wypisują ze gazowe są lepsze.
Przecież łatwiej o wyciek z butli z gazem niż z olejem (a piszą ze gazowe wytrzymalsze), po za tym olej ma niską ściśliwość, przez co amortyzator jest twardszy.
bilstein b6 to juz są amorki dość twarde ale jeszcze na nasze drogi. B8 to juz beton totalny a b4 ciezko dostac i są podobne do zwyklych gazowek. B6 są najbardziej popularne i cena/jakosc jest akceptowana. Do tego są idiotoodporne i nie latwo je wykończyć.
Pytanie jeszcze z jakimi spreżynami ma to współpracować? Bo jak do progresywnych i nie ma byc betonu to można się zastanowić na dość popularnymi kyb olejowo-gazowymi.
Sam założyłem olejowo gazowe monroe (dość tanie) i pierwszy rok wytrzymaly Przy progresywnych sprezynach jest o tyle fajnie ze komfort jest calkiem spoko. U mnie problem pojawil sie po zalozeniu felg z oponami 205/40/r17 amorki dostaly po dupie i będa do zmiany w tym roku łącznie z częścią przedniego zawieszenia
[ Dodano: Sob Sty 16, 2010 15:13 ]
ADI-mistrzu napisał/a:
No mi nie pasuje do praw fizyki aby gazówki były twarde, przecież łatwiej sprężyć gaz niż ciecz.
Różnica jest taka że olejówki są przelewowe a gazówki nie.
_________________ Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
No dokładnie jakieś progresywne ale tył mam bardzo miękki i przy 2 osobach z tyłu jest bardzo bardzo nisko .. no i na zakrętach nie jest to co bym chciał mieć przód jest ok.. dojdzie rozpórka.. wiadomo betonu nie chce ale coś co będzie trzymać "dupę" w zakrętach .. a co to sa za amorki z mg zr dużo osób sobie to chwali jakiej one są firmy ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
wszystko spoko ale bilstein b6 nie robi do r200... jedynie b4 ale to tak jak już pisał kolega żadna rewelacja...
jak ma być twardo i tanio to najlepiej oddaj do utwardzenia są firmy które zajmują się regeneracja amorków i są w stanie utwardzić do odpowiedniego poziomu.
PS chociaż z tego co piszesz to chyba potrzebujesz sprężyn a nie amorków...
kup progresywne weiteca ( jakos 700zl komplet ) mialem porownanie miedzy r200 z eibach(ten co jezdze) i r200 z weitecami (przywiozlem na handel) i wg mnie weitec sprawowal sie lepiej.
Pozniej zalowalem ze nie zamienilem
Zielony w tle to mój a srebrny na weitecach na pierwszym planie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum