Forum Klubu ROVERki.pl :: [r200 98r. 1,4 16v] Amortyzatory
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[r200 98r. 1,4 16v] Amortyzatory
Autor Wiadomość
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pią Sty 15, 2010 23:30   [r200 98r. 1,4 16v] Amortyzatory

Witam

Jakie amorki do tyłu żeby było maxymalnie twardo ;) ? hmm gazowki czy olejowe ? no i fajnie by bylo jakby ktos podal konkretna firme i model ;) dzieki z gory ..
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 15, 2010 23:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 09:55   

Maksymalnie twardo ? To najlepiej wstawić drewniane kołki :grin:
Ogółem wydaje mi się ze olejowe będą lepsze, ale nie wiem dlaczego, ludzi wypisują ze gazowe są lepsze.
Przecież łatwiej o wyciek z butli z gazem niż z olejem (a piszą ze gazowe wytrzymalsze), po za tym olej ma niską ściśliwość, przez co amortyzator jest twardszy.

Ale niech ktoś jeszcze się wypowie.
 
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 10:41   

bilstein b6, gwint KW :)
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
Kozik 




Pomógł: 141 razy
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3306
Skąd: Sanok

MG ZS

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 11:04   

hmm ja myślałem zawsze że gazówki są twarde
_________________
Pozdrawiam Kozik
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 12:47   

No mi nie pasuje do praw fizyki aby gazówki były twarde, przecież łatwiej sprężyć gaz niż ciecz.
 
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 12:57   

tak jak pisze michone, z tym ze gwint KW jest do kupienia tylko w zestawie czyli 4 amory i sprężyny
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 13:37   

mysle ze gwint odpada bo nie jest na "moja kieszen" ... hmmm bilstein b6 czy ogolnie z firmy bilstein ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 15:13   

bilstein b6 to juz są amorki dość twarde ale jeszcze na nasze drogi. B8 to juz beton totalny a b4 ciezko dostac i są podobne do zwyklych gazowek. B6 są najbardziej popularne i cena/jakosc jest akceptowana. Do tego są idiotoodporne i nie latwo je wykończyć.

Pytanie jeszcze z jakimi spreżynami ma to współpracować? Bo jak do progresywnych i nie ma byc betonu to można się zastanowić na dość popularnymi kyb olejowo-gazowymi.

Sam założyłem olejowo gazowe monroe (dość tanie) i pierwszy rok wytrzymaly :) Przy progresywnych sprezynach jest o tyle fajnie ze komfort jest calkiem spoko. U mnie problem pojawil sie po zalozeniu felg z oponami 205/40/r17 amorki dostaly po dupie i będa do zmiany w tym roku łącznie z częścią przedniego zawieszenia :)

[ Dodano: Sob Sty 16, 2010 15:13 ]
ADI-mistrzu napisał/a:
No mi nie pasuje do praw fizyki aby gazówki były twarde, przecież łatwiej sprężyć gaz niż ciecz.


Różnica jest taka że olejówki są przelewowe a gazówki nie.
_________________
Sentyment do r200 silverstone pozostanie na zawsze...
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 15:24   

No dokładnie jakieś progresywne ;) ale tył mam bardzo miękki i przy 2 osobach z tyłu jest bardzo bardzo nisko :D .. no i na zakrętach nie jest to co bym chciał mieć przód jest ok.. dojdzie rozpórka.. wiadomo betonu nie chce ale coś co będzie trzymać "dupę" w zakrętach ;) .. a co to sa za amorki z mg zr dużo osób sobie to chwali jakiej one są firmy ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 17:27   

wszystko spoko ale bilstein b6 nie robi do r200... jedynie b4 ale to tak jak już pisał kolega żadna rewelacja...

jak ma być twardo i tanio to najlepiej oddaj do utwardzenia są firmy które zajmują się regeneracja amorków i są w stanie utwardzić do odpowiedniego poziomu.

PS chociaż z tego co piszesz to chyba potrzebujesz sprężyn a nie amorków...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 17:37   

mowisz ze to winna sprężyn ? są jakieś firmy które mogą sprawdzić ich twardość ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dobryziom 




Pomógł: 61 razy
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 2528
Skąd: WWA

Rover Coupe

Wysłany: Sob Sty 16, 2010 17:56   

pomyśl o zakupie sprężyn z ZR ludki sobie chwalą...
_________________
Tomcata na części info na PW
 
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Sob Sty 16, 2010 18:28   

ale duzo wyzej niz moje ;/ a moja wysokosc mi pasuje :P a hartowanie ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
michone 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 16 Paź 2007
Posty: 2045
Skąd: Legnica



Wysłany: Nie Sty 17, 2010 11:17   

kup progresywne weiteca ( jakos 700zl komplet ) mialem porownanie miedzy r200 z eibach(ten co jezdze) i r200 z weitecami (przywiozlem na handel) i wg mnie weitec sprawowal sie lepiej.

Pozniej zalowalem ze nie zamienilem :/

Zielony w tle to mój a srebrny na weitecach na pierwszym planie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R600Si] Amortyzatory!
jabco Tuning mechaniczny 5 Pią Kwi 03, 2009 09:48
maciej
Brak nowych postów [R25] Amortyzatory Fk automotive
herobot Tuning mechaniczny 7 Pon Kwi 03, 2017 13:33
herobot
Brak nowych postów [R 200 1.6 `98r.] Jakie amortyzatory...
... do obniżonego zawieszenia?
wild_weasel Tuning mechaniczny 20 Sro Cze 18, 2008 08:01
dobryziom
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R400] Amortyzatory sportowe
Pazdzioch. Tuning mechaniczny 1 Wto Mar 05, 2013 23:06
davidlive
Brak nowych postów [R 200 kanciak] Amortyzatory o skróconym skoku
Jakie?
Pływak Tuning mechaniczny 2 Pon Sie 31, 2009 19:17
Pływak



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink