A jak sprawdzałeś świece? Ja kiedyś w 206 miałem taki problem i mechanik stwierdził, że świece. Ja mu na to, że sprawdziłem i mają iskrę i już nie mam wizji co to może być. Jak do niego pojechałem i podmieniliśmy świece to problem zniknął. Mechanik stwierdził wtedy, że ludzie nie zdają sobie sprawy że silnik jest dużo bardziej wrażliwy na jakość iskry na gazie niż benzynie.
Kable dobre mogą być, ale ich jakość może pozostawiać wiele do życzenia, kupisz kable dobrej firmy i świece (żadne tam boscha) to problem zniknie. Ja za kable do merca dałem 700zł (6cylindrów) i było po problemie
Sprawdź jeszcze raz - kiedyś w R600 miałem przypadek, że przewód był ok, a przebicie było na fajce między wałkami już na głowicy i było tak zasłonięte, że nie było tego kompletnie widać - zauważyłem dopiero jak na chodzącym silniku wyciągałem po jednym przewodzie i w połowie wyciągania zobaczyłem iskrę między fajką, a głowicą - gdybym nie wyciągał kabli "na żywca" w życiu bym tego nie zauważył.
Sprawdź też cewki - może któraś już szwankuje - możesz sprawdzić który to cylinder, a potem zamienić cewki miejscami, bo ZTCP to masz już ten układ bezkopułkowy, czy tak?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
nie wiem chyba tak bez kopułki,świecę zmieniłem,na wysokich obrotach pali na czterech...wróciłem z kompa -mechanik twierdzi że to czujnik położenia wałka...
...może być???
[ Dodano: Pon Lut 08, 2010 18:18 ]
jutro ma sprawdzić co z tym czujnikiem..
_________________ Rób co uważasz,uważaj co robisz....
wróciłem z kompa -mechanik twierdzi że to czujnik położenia wałka...
...może być???
Moim zdaniem kable lub cewki.
W moim R600 też było podobnie - na jałowych 3 cylindry, a wyżej już było ok i to była wina kabli - nie wiem dlaczego, ale prawdopodobnie przy wyższych obrotach iskra była mocniejsza i przynajmniej jej część docierała do cylindra.
Gdyby to był czujnik, to były by inne objawy, bo niby dlaczego uszkodzony czujnik "psułby" tylko jeden cylinder, a pozostałe by działały?
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum