Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 14:05
Nie kupiłem ich. Dzwoniłem do Land Rovera i mówią że są takie sobie.
Kupię chyba NGK ale nie teraz. Wymienię na jesień razem z filtrem paliwa bo może jeszcze się popalą do następnej zimy Teraz ciepło wiec kręci. Po wizycie na T4 wiem że to ich wina więc się nie przejmuje że wariuje z odpalaniem. Pozostałe podzespoły silnika OK.
[ Dodano: Pon Lut 08, 2010 14:05 ] witia24 błędy odczyta dowolny czytnik błędów lub komputer który obsługuje złącze OBD. Pełna diagnostyka T4.
Podejrzewasz przepławkę? Moja miała jakiś parametr powyżej 400 (czegoś).
Jak walnięta przepływka to muli do 2000rpm, dymi itp.
Podejrzewasz przepławkę? nie razcej nie ale tak pytam chodzi oto poszarpyawnie kolo 1800-2200 co pisalem, auto idzie mysle ok no i spalanie trasa spokojna jazda maks spokojna i spalanie cos kolo 6 litra dlatego pytam o przeplywke
czyli te bledy zczytam zwyklym kablem i gdze odczytam co dany blad oznacza
a mam jeszce jedno pytanie cos mi auto zaczelo wyc tak jak wiejski tuning tlumika , ostatnoi czesto auto chamowalem silnikiem moze to od tego , wbijam auto na luz i to samo myslicie ze to opony czy lozyska wyje, glosniej przy wiekszej predkosci
2 pytanie ostanio pzy chamowaniu slysze jak by ktos mi udezal pod podwoziem mloteczkiem , wiem ze mam do wymiany wachacze tylnie z pzodu czy to one moga byc , pzry skrecie tez podobny efekt
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Lut 08, 2010 16:26
witia24 kabelkiem nic nie zrobisz. Musisz mieć specjalne urządzenie.
Może katalizator się rozwalił.
Z zawieszeniem podjedz na stacje diagnostyczną na szarpaki. Wszystko wyjdzie/ Koszt 25-50zł.
Ostatnio zmieniony przez apples Pon Lut 08, 2010 16:58, w całości zmieniany 2 razy
apples daj link do tych swiec orginalnych bo cos nie moge znalesc i do tych co ty bedziesz kupowal zobacze i porownam ceny dzieki
a katalizator to raczej nie bo wlancvzam na luz i dzwiek taki sam , wieksza predkosc glosniej , ale wyspzeglenie silnika i halas taki sam im wolniej tym ciszej na luzie
dzieki chyba wezne te tansze i podjade do kogos aby mi sprawdzil czy musze wymieniac ,a le raczej tak bo ciezko kreci nawed pzry 0 stopnia z 2 -3 razy musze zakrecic
a czy swiece gzeja tylko raz na rozruchu czy do osiagniecia jakiej temperatury
czyli swiece maja wplyw tylko na odpalenie potem to juz nic nie gzeja ,
bo ja caly czas walcze z tym stzelaniem i nieweim co to jest jak sie silnik nagzeje jest ok
a jak zimny jak by silnik jaks srubke zaciagnol i nia obijalo we wlocie jak mocniej gas nacisne i poszarpywanie
dzis odepne przeplywke czy latwo sie ja odpina i czy nic nie zepsuje
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 13:36
witia24 napisał/a:
czyli swiece maja wplyw tylko na odpalenie potem to juz nic nie gzeja ,
są dwie fazy grzania , faza wstępna do rozruchu i druga po uruchomienia do poprawy warunków spalania i czas trwania tych faz zależy od temperatury silnika ( płynu chłodzącego ).Ta druga faza ( po uruchomieniu ) np. w temp -20 trwa 10 sekund , w temp. 50 st. C już nie grzeją.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 16:55
A gdzie sprawdzałeś? Dzwoniłem do PHJOWI i twierdzi że nie ma takiej opcji aby jakikolwiek komputer podał która świeca leży. Jest to wina sterownika w komputerze samochodu że nie podaje. Poda tylko tak jak u mnie.
Ostatnio zmieniony przez apples Wto Lut 09, 2010 17:14, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 16:55
akurat wtedy byłem w toruniu i mi moc znikła wyszło że czujnik ciśnienia paliwa ale miał jakiś zwykły interfeis multi scan czy coś takiego... łóczył sie brzez bluetooth chyba sobie taki kupie bo kosztyje niecałe 900zł
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Pomógł: 36 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 1654 Skąd: wieluń
Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:34
pisało BŁĄD 3 ŚWIECY - COŚ O NAPIĘCIU CZY COŚ TAKIEGO , kupiłem niedawno zwykły kabelek OBD2 do VAG i jestem zadowolony z możliwości więc chyba sie skusze na ten interfeis myśle że na własny użytek w zupełności wystarczy
_________________ -DIAGNOSTYKA I NAPRAWA PIECY I STEROWNIKÓW WEBASTO !
-NAPRAWA SILNIKÓW WENTYLATORA CHŁODNICY W ROVER 75
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum