Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 20:40 [R 214 L 95' ] Gaśnie na zimnym silniku
Ponieważ moja 75 nie nadaje się do jazdy dzisiaj kupiłem 214 - tylko jako środek transportu do pracy . Problem polega na tym , że silnik gaśnie , kiedy nie jest rozgrzany - jak się rozgrzeje problem znika . Zanim zrobię kapitalkę w R 75 muszę czymś dojezdzać do pracy i trochę mnie martwi fakt , że zamiast np ; skrobać szybki muszę deptać pedał gazu , żeby nagrzać silnik . Kupiłem ją za " grosze" i nie spodziewam się cudów , ale fajnie byłoby problemik rozwiązać . Aha - poczciwy anglik wymienił świece , przewody , kopułkę , rozdzielacz i aku z nadzieją rozwiązania problemu i nic
Z góry dziękuję za porady - pozdrawiam Daniel
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 20:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Sro Lut 17, 2010 19:22
Wężyki podciśnienia sprawdzone - w porządku - przy tym gażniku jest coś co wygląda jak silniczek krokowy ( prawa strona gażnika ) i jeśli to jest silniczek krokowy to on nie działa A następny problem - wentylator chłodnicy kręci się cały czas po przekręceniu kluczyka w poz. 2 - co załącza ten wentylator i gdzie się znajduje ?
Pozdrawiam i dziękuję Daniel
sprawdz czy czasem czujnik temperatury nie jest wypięty jesli tak to ktos zrobil Ci numer jak mi kiedyś, jak kupilem moje autko.
Jak masz wypiety czujnik temperatury od ECU to wentylator kreci od razu po zaplonie bez przerwy! Do tego silnik krokowy może nie pracować przy wypietym czujniku!
Czujnik również może byc po prostu uszkodzony. Bankowo w tym tkwi problem
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Czw Mar 11, 2010 20:27 [R 214 L 95' ] Gaśnie na zimnym silniku - ciąg dalszy
Po wymianie monowtrysku ( z myślą , iż poprzednio padł silniczek krokowy ) problem pozostał - dalej gaśnie jak jest zimny Rurki podciśnienia sprawdzone - szczelne - czyżby komputer ? A drugi problem - otwierając drzwi od pasażera kluczykiem ( nie mam centralnego) bez wyłączenia alarmu - alarm się włącza - od strony kierowcy nic się nie dzieje ...
otwierając drzwi od pasażera kluczykiem ( nie mam centralnego) bez wyłączenia alarmu - alarm się włącza - od strony kierowcy nic się nie dzieje
to się zgadza... tylko w drzwiach kierowcy jest czujnik w bębenku zamka odłączający alarm (i służący do wbicia kodu immo) fabrycznie pewnie miałeś pilota i centralny zamek, tylko coś się z tym stało w tzw międzyczasie
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 48 Skąd: Lubin - obecnie UK
Wysłany: Pią Mar 12, 2010 20:37
sTERYD napisał/a:
fabrycznie pewnie miałeś pilota i centralny zamek, tylko coś się z tym stało w tzw międzyczasie
Nie sądzę - auto nie ma nawet wspomagania - ale nie o to chodzi - może da radę otworzyć komputer i sprawdzić co jest nie tak - tam pewnie jest jakaś membrana czy coś takiego od ssania
[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 20:37 ]
A otwierał ktoś kompa z tego modelu i po drugie gdzie jest czujnik od temperatury dający sygnał do kompa - o ile sa tam dwa ?
mam podobny problem, na zimnym silniku auto gaśnie, a jak już w końcu odpali to przez ok 1-2 min. nie da się praktycznie jechać, jak puszcze gaz to się "kula" przy próbie dodania gazu zarzyna się dusić, "rzuca" i spadają obroty... ktoś ma pomysł?
a może wiecie skąd wziąć program do komputera z rovera, bo wszyscy mechanicy w okolicy takiego nie posiadają -_-
mam podobny problem, na zimnym silniku auto gaśnie, a jak już w końcu odpali to przez ok 1-2 min. nie da się praktycznie jechać, jak puszcze gaz to się "kula" przy próbie dodania gazu zarzyna się dusić, "rzuca" i spadają obroty... ktoś ma pomysł?
a może wiecie skąd wziąć program do komputera z rovera, bo wszyscy mechanicy w okolicy takiego nie posiadają -_-
a przy pedale gazu nie masz czujnika
starsze memsy i chyba tylko monowtryski mialy czujnik biegu jalowego, byc moze komp nie wie ze ma pracowac na biegu jalowym, co przy zimnym silniku, moze miec spore znaczenie
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum