Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2000
witam.
zakupiłem sobie rover 75 i nurtuje mnie pewne pytanie:
przy wałkach rozrządu po prawej stronie stojąc naprzeciwko samochodu z przodu, brakuje ewidentnie jakiejś pokrywki (dwóch) bo są nagwintowane otwory. Jeszcze większy szok przeżyłem gdy okazało się że na jednym wałku (od strony kol. ssącego) wałek jest obcięty brzeszczotem, bardzo nierówno. a silnik ładnie mimo wszystko pracuje!?!
CZY ktoś podpowie co tam ma być w oryginale?
pozdrawiam
łukasz
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 18:24, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 17, 2010 21:19 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sro Lut 17, 2010 21:23
jak to obciety?? niemoze byc skrocony! nie utrzymalby sie:-P
witam.
zakupiłem sobie rover 75 i nurtuje mnie pewne pytanie:
przy wałkach rozrządu po prawej stronie stojąc naprzeciwko samochodu z przodu, brakuje ewidentnie jakiejś pokrywki (dwóch) bo są nagwintowane otwory. Jeszcze większy szok przeżyłem gdy okazało się że na jednym wałku (od strony kol. ssącego) wałek jest obcięty brzeszczotem, bardzo nierówno. a silnik ładnie mimo wszystko pracuje!?!
CZY ktoś podpowie co tam ma być w oryginale?
pozdrawiam
łukasz
po prawej stronie sa zaslepki z blachy i nic wiecej tam niema. a walek rozrzadu na 100 procent masz orginalny.
xavierros, tak jak bajkan piszę. Po prawej powinny być zaślepki i...powinny być
Co do obciętego wałka Zapodaj jakieś foto bo w głowie mi sie to nie mieści. Dopiero co pisałeś mi na PW że będziesz szukał chociaż spore ryzyko...oby się nie okazało. Daj Zdjęcie jak to wygląda.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
foto zapodam jutro. w sumie na początku to myslałem że większą minę kupiłem.
ale byłem na przeglądzie i wszystko się trzyma kupy. silnik suchy. płyn trochę mętny, ale nie wygląda na olej i HGF. wiadomo, był nieco podmalowany, ale czterech śladów nie zostawia. trochę przy nim pogrzebię i będzie się toto nadawało do jazdy
szkoda że kolektor z plastiku bo planowałem zwykłą I generację LPG (mam 100k na różnym gazie za sobą i jednak I-II gen jest niezawodna).
witka.
jedna fota tego urzezanego wałka.
a na drugiej zaznaczyłem coś takiego co mi cyka (klapie, tyka) niezależnie od obrotów silnika. czy tak ma być?
z góry dzięki!
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pią Lut 19, 2010 20:35
tez zakladalem o tym cykaniu:-) tak ma byc, mam ten sam problem z tym zaworkiem, u mnie trzymanie na obudowie aku ma luz i cala obudowa dziala jak glosnik, slychac rezonans jakby diesel, ja to zalatwilem montujac go na gabce:-) nadal cyka ale teraz go nie slychac
witka.
jedna fota tego urzezanego wałka.
a na drugiej zaznaczyłem coś takiego co mi cyka (klapie, tyka) niezależnie od obrotów silnika. czy tak ma być?
z góry dzięki!
z tym cykaniem tak ma byc normalne. mam to samo- . walki rozrzadu masz ok- brakuje tylko zaslepki ( blachy ) jest ona przykrecana na dwie sruby i tyle.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum