Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 23:09 [all iDT] Wtryski z SDI
W grudniu padł mi wtrysk sterujący po myciu silnika, wtedy dowiedziałem się,że w SDI i iDT były różne typu wtryskiwaczy, chociaz wg sprzedawców nie ma różnicy. Okazuje sie,że można to wykorzystać w tuningu iDT i daje to ponoć ciekawe rezultaty:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=316974 http://www.roverdiesel.co...or-details.html
Czy ktoś w Polsce tego próbował?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 23:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Daje to to ale różnica jest taka jak już pisali na stronach w UK ciśnienie w idt i SDI na wytryskach jest inne.
I z tego co wiem to szybciej SDI wtryski idt padają i tez więcej kopci 25 rezultatem większego wtrysku. Kolejny minus jest jeszcze ze silnik nie równo chodzi
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
No w łaśnie o to chodzi,że ciśnienie jest inne, w idt 210, a w sdi 200bar. Mój ma w tej chwili jeden wtrysk z sdi, wlasnie sterujący, chodzi ok, nie wiem co by bylo, gdyby byly wszystkie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum