w swoim r200 mam z przodu tarcze niewentylowane a z tylu bebny
pytanie brzmi czy jesli zaloze do niego hamulce od rovera 1.8 16v czyli przod wieksza i wentylowana tarcza a tyl tarcza to auto bedzie mi lepiej hamowalo???
co w ogóle o takim rozwiazaniu sadzicie , oplaca sie ??
pozdrawiam
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 08:30 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 08:32
Sporo rzeźby, musiałbyś szczęki wymienić z przodu, z tyłu jeszcze większa rzeźba jak masz bębny . Wg bez sensu zwłaszcza w 8v. Zresztą było parę tematów o hamulcach.
Opłacać się na pewno nie opłaca, bo musiałbyś sporo zainwestować... ale co kto lubi.
Wczoraj byłem na przeglądzie i mi powiedzieli, że prawy tył oraz ręczny są słabe.
Klocki są ok, tarcze rok temu zakładałem nowe. Więc co może być nie tak?
Pomógł: 11 razy Dołączył: 15 Sty 2010 Posty: 170 Skąd: Piotrkow Tryb
Wysłany: Pią Kwi 09, 2010 09:56
z tylem dlubania duzo????
mozecie mi to wyjasnic????
wczoraj z r200 1.8 16v wyjolem tylne zawieszenie (cale) no i hamulce sa przykrecone do belki czterema srubami , w moim roverku jest tak samo. Nie wystarczy czasami u mnie wykrecic bebny i zalozyc tarcze??? co??
tarcze z tylu auta lepiej pewnie zdaja egzamin niz bebny... gdyby tak nie bylo to po co r200 1.8 16v miałby miec wlasnie tarcze a nie bebny??
przeciez nie dla picu
a jaka jest droga hamowania r200 1.4 8v i 1.8 16v co??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez joni_25x Pią Kwi 09, 2010 09:58, w całości zmieniany 1 raz
Kolego moim zdaniem powinienneś najpierw przyjrzeć się oponom (w jakim są stanie) oraz stanowi amortyzatorów.
Te podzespoły również odpowiadają za hamowanie.
Czy jesteś pewien, że układ hamulcowy w Twoim aucie jest w dobrej kondycji? Sprawdzałeś stan szczęk, tłoczków, bębnów ? Czy przewody nie puchną zbyt mocno?
Dopiero gdy stwierdzisz, że wszystko jest 100% tak jak być powinno, a hamulce są dla Ciebie niewystarczające to zdecyduj się na wymianę na większe.
A co do tego, czy 1.4 8V jest sens wkładać większe - to zależy jak kto jeździ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum