Obojetnie, obydwie te firmy robia pozadne czesci. Wiadomo fabryczne sa Denso i czasem sie psuja (tak jak inne ,innych firm) .Ja mialem Denso w 45-tce,a Beru w 25-tce (wiem ze byly wymieniane bo znam poprz. wlasciciela). Podmienilem je teraz bo wyskakiwal mi blad cewki na trzecim cylindze w 45-tce. Wiec teraz jezdze na Beru ,zadnej roznicy, a o trwalosci ciezko cos powiedziec bo cewki umieszczane na silniku sie psuja czesciej (goraca i trzesie silnikiem) ,takie ulozenie ma zalety ,ale zmniejsza trwalosc cewek. W roverkach i tak jest super bo autach grupy VW wymienia sie srednio co 30 tys.km .Denso pewnie beda mialy gorsza opinie bo jak komus sie psuje to wymienia zwykle pierwszy raz wlasnie z fabrycznej Denso. Dla odmiany we wszystkich Renowkowskich silnikach 16v na poczatku byly problemy z cewkami Sagema, naprawiono to zmieniajac dostawce wlasnie na Denso. Ja kupie tansze-pewnie Beru. Wiekszosc japonskich autek ma fabryczna elektryke wlasnie Denso (cewki,czujniki,swiece itp.) ,a eurobejskich Beru wiec cos to znaczy. Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum