Witam mamy okazje kupic w/w autko ( jedyny problem to padniety akumulator i zepsuty termostat podobno) zastanawiam sie czy warto i na co zwracac szczegolna uwage. Prosze o opinie.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 15:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pią Kwi 16, 2010 15:55
Jeżeli zepsuty termostat i walnięty akumulator to na pewno warto
Tak ogólnie to napisz chociaż jaki rocznik i jaka cena. Bo ciężko się wypowiadać jeżeli się czegoś nie widzi.
Co do drugiej części Twojego pytania to sporo jest już napisane w tym dziale.
Powinnaś zwrócić szczególną uwagę na:
1. Zawieszenie
2. Sprzęgło
3. Silnik (wycieki, praca, itp.)
4. Uwagę zwracać na wszytko co jest nietypowe i budzi wątpliwości i podpiąć się pod T4 testbook.
Sorki rok 2000 a cena to 1000 Euro ale nie mam nikogo na chwile obecna kto moglby sie podpiac do kompa a druga sprawa ,że to autko jest oddalone ode mnie o ok.300km i mam znajomych w tamtych okolicach postaram sie z nimi skontaktowac i moze oni mi podjada z jakims mechanikiem i sprawdza. Przebieg to 83 tys.mil Autko z wygladu w super stanie ale jak wiadomo wyglad to nie wszystko. Dzieki za rade
ja namierzyłem 2.5 V6 za 400F z HGF:-) juz do mnie jedzie;-)
Tylko uważaj z robieniem silnika. Bardzo łatwo się przegrzewa i tuleje masz do wywalenia.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
hvil [Usunięty]
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 11:54
wiesz za ta cene to i na czesci moge go puscic;-) juz mam na niego nabywce,hgfa zrobie u siebie gdzie robie i mazde i roverka;-) rodzinny servis wiec niebedzie wtopy. nawet jak pod dwoma glowicami trza bedzie robic to sie oplaca, a woz jedzie na ciezarowce nie na kolach wiec go nie przegrzeja:-) przekladeczka i kolejny 75 bedzie smigal ale tym razem na podlasiu:-)
apples, no co? Tak jest. Jak już padnie uszczelka a tu są metalowe więc nikt się tego raczej nie spodziewa (bo to KV a nie K16) to jeśli nie dopilnujesz to po silniku.
_________________ Koła wystarczą 4...cylindrów musi być 5
Czyli to że nie padają uszczelki? Uszczelki padają w każdym aucie w każdym silniku ale w KV jest to na poziomie innych normalnych silników...czyli od święta. To że tu padła to akurat pech. Ja też miałem zajeżdżony motor z padniętą uszczelką co jednak o niczym nie świadczy. Seria K w tym przewodzi
1.8 ? przygotuj się na sprawdzenie go pod kątem uszkodzonej uszczelki pod głowicą (HGF), nie jest to tania impreza
Nie jest od 500€ zrobione przez jakiegos przypadkowego mechanika do 1200€ w serwisie (ceny z czesciami). I tak nie ma gwarancji ze bedzie dobrze po naprawie bo wiekszosc podchodzi jak do normalnej uszczelki. Oczywiscie w serwisie zrobia dobrze, ale ta cena. Auto pewnie ma walnieta uszczelkie, Rowerki sa tanie w IRL ,ale nie az tak. Daj jakegos linka do ogloszenia. Dobre auta w UK czy IRL sa drogie, nie ma jakis super okazji, a ze auto jak ma ponad 100 tys. mil. i jest np. z 2000r to juz jest traktowane jako zlom i pewnie zlomem jest jak cenione jest 1000€. Moja rada kup lepiej inne auto ,za tysiaka to moze jakas Micre wyrwiesz w dobrym stanie z tego rocznika. Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum