Witam,
mam Roverka jak w opisie wyżej z instalacją LPG.
Problem jest następujący: jak przełącza się z benzyny na gaz to występuje odczuwalny brak mocy, takie lekkie przydławienie. Trzeba mocniej podgazować i po chwili silnik odzyskuje siły. Problem jest w sumie od zawsze. Mam więc pytanko, bo pewnie sporo osób ma instalację LPG a silnik jest w zasadzie taki sam jak 1.4 16V serii K. Czy problem zlikwiduje przestawienie instalacji w tryb full-group? A może trzeba zmienić listwę wtryskową na inną? Matrix, MagicJet, itp. A może czerwone Valtek? Widziałem sporo Roverów w ogłoszeniach z czerwonymi Valtekami.
Da się z tym żyć, ale jeśli można to jakoś rozwiązać, to czemu nie spróbować?
Czekam na Wasze info
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 17, 2010 22:08 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to jest najgorsze co mozna wsadzic do tego silnika, tylko w gre wchodzi tanszy MJ lub drozsze szybkie wtryski matrix, hama, valtek typ 34 (nowosc od valteka, podobno swietna..ale i swietnie kosztuje)
full-group odpada bo to znaczy, ze wszystkie wtryski otwieraja sie jednoczensnie. W Roverze mamy polsekwencje czyli po 2 wtryski na raz.
Skoro masz przydlawienie to hmm...moze masz ustawione jakies korekty na temeperaturze reduktora, ktory w momencie przelaczania sie nie jest jeszcze dostatecznie zagrzany i podaje Ci gesty gaz i masz po prostu za bogata mieszanke.
Ja bym zakombinowal z wyzsza temperatura przechodzenia na gaz. Mialem u siebie 40 stopni, zmienilem ostatnio na 45 dla spokoju ducha!
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
czajson [Usunięty]
Wysłany: Nie Kwi 18, 2010 11:32
faecd napisał/a:
Ja bym zakombinowal z wyzsza temperatura przechodzenia na gaz. Mialem u siebie 40 stopni, zmienilem ostatnio na 45 dla spokoju ducha!
Spróbuję w najbliższym czasie pokombinować z temperaturą. Może jak raz pomoże
czajson, na poczatek zwieksz temperature zalaczania lpg na okoloo 45-50 stopni.
Zrob tez foto z pod maski zoabczymy jak masz podpieta instalke bo moze to tez byc wina za dlugich wezy prowadzonych przy wlocie powietrza, na okolo silnika, ktore schladzaja gaz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Mam trochę doświadczenia z gazem i takie objawy to wg. mnie zle ustawiony czas nakładania się faz benzyny i gazu przy przełączaniu. Zwykle wtedy występuje właśnie znaczny spadek mocy i dławienie się silnika.
A co do listwy wtryskowej to ja Valteka zmieniłem na Rail Phoenix i jestem bardzo zadowolony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum