Witam, rozglądam się za Roverkiem 400 w wersji sedan znalazłem coś takiego http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12502462 co o nim myślicie? jak sprawuje sie silnik 1.4? ogolnie szukam tylko wersji sedan poniewaz hatchback mi sie mniej podoba moze zauwazycie na zdjeciach cos co bedzie podejrzane
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 22, 2010 21:39 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
szczerze to na pierwszy rzut oka wydaje się ok. sprzedawca handlarz widać więc fure odpowiednio przygotował... ja bym od razu z tylnej klapy zdjął emblematy bo straszą...
no tak emblematy to napewno do wywalenia, a na co muszę uważać sprawdzając silnik w tym aucie? dzwoniłem do mistrza mówi, że wszystko jest okej, mogę śmiało na szarpaki jechać, kanał udostępni żeby zobaczyć jak spód auta, ma książkę serwisową do niego, przebieg niecałe 150 tysi
Za dużo płynu wspomagania w zbiorniczku może wywalać przez przewody, kierownica nie wygląda na 150tyś km albo jest taka brudna albo wytarta a co do reszty to wygląda w porządku
Ja w kwestii silnika, mojemu teściowi przypadł w udziale sedan z kotłem 1.4 i muszę powiedzieć, że ładnie idzie (lepiej niż mój 1.6, mam wrażenie). Wiem, że wymieniał w nim sprzęgło, i może przez to jest takie odczucie, ale generalnie silnik daje rady. Pali mu po mieście w granicach dychy w lecie(a kręci go tak pod 3,5 tysiąca), w zimie nieco ponad jedenaście(przy tym samym stylu jazdy), ma przebieg kolo 130 tysięcy.
[ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 09:21 ]
ale jeszcze zwróć dokładnie uwagę na sam silnik, bo jest tak wypucowany, że hej, a to może oznaczać chęć ukrycia czegoś.
Trzeba do ceny doliczyć ok 1500zł, bo jest nieopłacony i niezarejestrowany.
Jest to niestety dośc uboga wersja wyposażenia.
Nie ma klimatyzacji.
Do tego wbrew temu co napisał sprzedawca nie ma elektrycznych lusterek!
Brak podłokietnika.
Szyby z tyłu na korbkę.
Z tyłu nie ma zagłówków.
Nie wiem czy mi sie wydaje, ale chyba brak metalowych progów z napisem "ROVER". Moja bestia stoi w warsztacie chora na temostat więc nie sprawdze na 100%, ale nawet chyba z tyłu są metalowe progi (choć bez napisu). Rzadko tam zaglądam
Za to ma dwie poduszki powietrzne a nie jedną.
Dlatego cena myśle nie jest jakaś super atrakcyjna, ponad 6000 za silnik 1.4 i bez gazu, z ubogim wyposażeniem. Moim zdaniem uczciwa, R400 raczej taniej juz nie chodzi.
Przebieg tak jak koledzy napisali nieco podejrzany.
Nie jestem do końca pewien czy ma ABS, wielu sprzedawców go podaje ale skoro to uboższa wersja to może nie być! Wtedy prawodopodobnie z tyłu będą też hamulce bębnowe a nie tarczowe. Trzeba na to zwrócić uwagę.
Z zewnątrz nie mam sie do czego przyczepić, trzeba zwrócić uwage na rdze na tylnych błotnikach. Na zdjęciach niewiele widać.
Samochód prawie na pewno był przygotowany do sprzedaży. Nie uważam tego za wade, ale zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego jest tak czysty że aż za bardzo.
Nie widać więc czy było/jest HGF. Przy tym przebiegu raczej musiało być. Mój po HGF do dziś jest brudny a ten wygląda jak nowy.
Emblematy z tyłu są w dużo gorszym stanie niż u mnie (choć mam '97). Ciekawe od czego to zależy, ale mój ma 180tys na karku w tym pare lat po polskich drogach.
Na plus dla sprzedawcy - darował sobie standardowe teksty w stylu "bezwypadkowy serwisowany w ASO". Zapewne nie jest bezwypadkowy, ale jeżeli jest dobrze zrobiony nie powinno być problemu.
Nie wiem czy mi sie wydaje, ale chyba brak metalowych progów z napisem "ROVER"
W uboższych wersjach metalowe nakładki na progi są tylko z przodu. Tutaj są z przodu a z tyłu są z tworzywa.
[ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 10:59 ]
sobrus napisał/a:
Nie jestem do końca pewien czy ma ABS, wielu sprzedawców go podaje ale skoro to uboższa wersja to może nie być! Wtedy prawodopodobnie z tyłu będą też hamulce bębnowe a nie tarczowe.
W sedanach (1.4, 1.6,1.8, 2.0SDI) z tyłu są chamulce bębnowe, bez względu na to, czy ma ABS czy też go nie ma. Nie wiem jak jest w 2.0 benzyna.
W HB z tyłu są tylko tarcze.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Koło pompy wspomagania na dole jest małe bagienko, więc pewnie cieknie, zbiorniczek wyrównawczy nówka sztuka nie śmigana?Jakieś dziwne przebiegi ma,raz 3 tysiące, a zaraz 13?antenę mu ktoś upierdzielił
i byłem obejrzeć tego zielonego, samochód zadbany, zawieszenie w porządku, lakier tez, chodzi równo, lecz gdy przyjechałem otworzyłem maskę to po dotknięciu silnika był on ciepły, więc musial go rozgrzac zanim przyjechalem, zastanawia mnie to, druga sprawa po przejaźdzce wysiadając z samochodu czułem zapach płynu chłodzącego, nie wiem czy to normalne ale zapach był dośc wyczuwalny, przeglądu nie robiłem bo to tak wstępnie, ale jakbym się na niego zdecydował to obowiązkowo bym zrobił i powiedział że chce jego stan miec wypisany na papierku z pieczątką i podpisem, wtedy zapewne by musieli prawde o nim powiedzieć, jeździ się super nie ma co porównywac z jakimiś golfami itp
[ Dodano: Pią Kwi 23, 2010 22:39 ] http://www.otomoto.pl/ind...ow&id=C12550227 jeszcze jeden jest, tylko ten srodek cos taki szarawy, jestem bardziej za jasnym ale ten tez wydaje sie byc spoko
nie chce mi sie dokładnie oglądać zdjęć oo tej godzinie ale wyglada na bardzo bogatą wersję.
Jest to najmocniejszy silnik 2.0 T-series* (w dodatku bardziej niezawodny od 1.4 i 1.6 k-series).
W wyposażeniu chyba nic nie brakuje, są nawet głośniczki wysokotonowe w lusterkach (u mnie tego nie ma, pierwszy raz widze takie)
Do ceny trzeba jednak doliczyć ok 1500zł za rejestracje. Mimo wszystko atrakcyjna.
Nie wiem czy mi sie wydaje ale z tyłu jest coś jakby troche rdzy na błotnikach.
Trzeba obejrzeć na zywo.
Masz R400 i widzę że ledwo znasz własne auto skoro w aucie z 1 linku pompy ABS nie widzisz....
sobrus napisał/a:
Z tyłu nie ma zagłówków.
Na rynek niemiecki mało który R400 miał zagłówki. Mój jest z Niemiec i nie ma zagłówków.
sobrus napisał/a:
Nie wiem czy mi sie wydaje, ale chyba brak metalowych progów z napisem "ROVER".
Wydaje Ci się...
sobrus napisał/a:
Przebieg tak jak koledzy napisali nieco podejrzany.
Czyli mój R400 jest MEGA podejrzany bo ma 104k przebiegu
tronsek napisał/a:
W uboższych wersjach metalowe nakładki na progi są tylko z przodu. Tutaj są z przodu a z tyłu są z tworzywa.
Kolega dobrze zauważył.
Z 2 linku R400 ma strasznie dziwne ślady korozji w przedziale silnika. Widać to w okolicy filtra paliwa na ścianie grodziowej. Sugerować to może albo lekkie zalanie samochodu albo awarię układu chłodzenia. Może rozerwało jakiś wąż i polało po ścianie grodziowej.
Z 3 linku trochę małych uszkodzeń wnętrza: uszkodzony przycisk przy kierownicy, na srebrno popielniczka...
Ma klimę, szyberdach, halogeny, tempomat, skórę i fajny silnik.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
ten drugi rover z silnikiem 2.0 jakis podejrzany, silniki te mialy zegary wyskalowane do 240 czy nawet 260 km/h Silniki 1.4 1.6 tylko do 220. A ten walsnie ma licznik od mniejszego silnika, czyzby po przedkladce motor a moze liczniki wymieniane i stad zadziwiajaco niski przebieg
tronsek napisał/a:
W HB z tyłu są tylko tarcze.
jak dobrze, ze mam hatchbacka, normalnie jestem w niebo wziety, jedyny plus posiadania HTB bo sadzilem, ze sedna jednak lepszy
TomC napisał/a:
na srebrno popielniczka...
no wlasnie wieje wiocha na maxa
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
dzięki chłopaki za pomoc, narazie szukam dalej do tego czerwonego nie pojechałem jednak bo czasu nie znalazłem, szukam auta dalej, był wczoraj ładny zielony w skórze z silniczkiem 1.6 po ktorego chcialem juz jechac ale gościu go sprzedał wiec mi pozostaje szukać dalej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum