Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam,
Wiem że temat był przerabiany wielokrotnie na forum, ale nie udało mi się znaleźć podobnego przypadku. Proszę więc o pomoc.
W R620Ti w chwili zamykania auta z pilota nie zawsze występuje miganie kierunkowskazów (czasem miga, czasem nie). Ostatnio najczęściej jest tak, że wysiadam z auta, zamykam z pilota - kierunkowskazy nie migają (alarm się chyba uzbraja, bo dioda w drzwiach zaczyna migać). Otwieram więc auto pilotem i zaraz zamykam ponownie (też pilotem) - tym razem miga kierunkowskazami (nie zdarzyło się, żeby w tym przypadku nie zadziałały kierunkowskazy). Czasem jednak miga juz przy pierwszym zamknięciu.
Co może być przyczyną?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 17:12, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 15, 2010 22:41 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Sty 15, 2010 22:47
Mróz? Nie wiem tak tylko strzelam ale wczoraj tez tak miałem (tylko że ja zamykam z kluczyka bo mi pilot nie działa). Nigdy wcześniej tak się mi nie zdarzyło
Ja sprawdziłbym krańcówki w dzwiach czy mają styk
najlepiej delikatnie je papierkiem ściernym i później wd40,
te małe ustroistwa lubią śniedzieć i dlatego takie problemy później z alarmem.
emthommas, to jest kwestia słabych baterii. W swojej dawnej 600-ce miałem oryginał VALEO z dwoma kompletami klucz/pilot i pilot używany na codzień, właśnie miał takie objawy. Drugi był OK. Wymieniłem baterie i wszystko wróciło do normy. Ale tu na forum były opisywane przypadki, że po wymianie baterii w pilocie, przestawał on działać w ogóle, bo niby kwestia zaprogramowania czy coś... Jednak mi się to nie przydarzyło.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
jeżeli po zamknięciu alarm się uzbraja, a kierunki nie mignęły to tak jak pisze Mayson, po prostu trzeba wymienic baterie.
Mayson napisał/a:
Ale tu na forum były opisywane przypadki, że po wymianie baterii w pilocie, przestawał on działać w ogóle
Mi się to zawsze zdarzało po wymianie bateryjki.
Po prostu cos nie stykało i wystarczyło wyczyścić styki, podgiąć te blaszki i wszystko złożyc do kupy.
W moim przypadku wymiana baterii nie poskutkowała. U mnie kierunki nie migały do czasu, gdy zmostkowalem przewody od tego fajansu od alarmu przy zamku w klapie od bagażnika, bo nic wiecej z niego nie moglem zrobic.
Zalecam posprawdzać czujniki przy zamku maski, w klapie bagażnika, drzwiach.
Zalecam posprawdzać czujniki przy zamku maski, w klapie bagażnika, drzwiach.
Ja też bym polecał sprawdzić najpierw czujniki.
Roverkowy manual: "Jeżeli światła kierunkowskazów nie błysną w momencie zamykania samochodu pilotem, oznacza to, iż któryś z elementów nadwozia tj.:pokrywa komory silnika, bagażnika lub drzwi nie zostały prawidłowo zamknięte. W takim przypadku zostaną włączone obwody alarmu i immobilisera oprócz układu ultradźwiękowej ochrony wnętrza przedziału pasażerskiego. Po domknięciu drzwi bądź jednej z pokryw, światła kierunkowskazów błysną trzykrotnie, a system alarmowy uzbroi się samoczynnie, włączając wszystkie obwody."
Symptopmy rozładowania baterii: "
1.Za każdym razem po użyciu pilota lampka kontrolna na tablicy wskaźników błyska szybko do momentu otwarcia drzwi.
2. Zmniejszenie zasięgu działania pilota."
1.Za każdym razem po użyciu pilota lampka kontrolna na tablicy wskaźników błyska szybko do momentu otwarcia drzwi.
to nijak nie pasuje do R600. Tam nie ma żadnej lampki kontrolnej.
Zwyczajnie mrugają znaczki kierunkowskazów jak przy światłach awaryjnych, co jest normalne, bo mrugają razem z kierunkowskazami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum