Wysłany: Sro Cze 23, 2010 23:17 [R214 si 97 r]. Problemz kołem i prawdoipodobnie absem
Witam od jakiegos czasu zaobserwowałem halas przy skręcie w prawo w prawym pzrednim kole, odgłos przypomina takie tykanie, natomiast w lewo jak i jazda na wprost jest ok. co to moze być wg was?
i druga sparwa podzcas skrętu czasami np pzred skrzyzowaniem na suchej drodze jak hamuje z 60 i w tym czasie skrecam wlacza sie abs niekiedy przy nawet lekiim skręcie w prawo tez jest odglos w okolicach licznika gdzies z przodu odglos jakby grzechotnik tam siedział
w marcu przegląd był i zawieszenie wstanie idealnym
generalnie dzieje się to tylko w prawo?
Motyl22, Phuu ja jeszcze mam swoje półośki w piwnicy z 220 i tam sa założone przeguby Holzer i chyba coś ok 120-150zl za sztukę na allegro kupiłem. Zrobiłem coś 20.000km na nich i żadnych problemów nie było.
Motyl22, Tak ten jest z ABS do twojego bo raczej do Diesla nie pasuje chyba bo bym mógł tobie moje tanio odsprzedać
Jak jest pęknięty akurat ten pierścień od ABS co tez przegub poszedł to tak Możliwe ze tez na tylnej piaście jest pęknięty pierścień ABS to problem z ABS pozostanie.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
tylnia odpada piasta z tylu mialem wymieniane piasty to tylko robi przy skrecie z tym absem na propstej albow lewo jest ok bez zastzrezenwystarczy ze jade prosto i lekko skrece kierownica w prawo nawet w miare dalej jadac prosto pomimo skretu kierownica to bywa ze delikatnie sie juz odezwie te tykanie z kola. czy jest jakas roznica miedzy dieslem a benzyna? chyba tzreba by zapytac spzredawce jesli masz z diesla od 95 do 99 r to jaka by byla roznica w budowie to tylko wg mnie roznica w silniku reszta pozostaje.
to lipa jak nie pasuje znalzlem ejszce na toma teampzreguby za 80 zl z hakiem ale chyba nie bede ich brac bo mam dzwien odczucie ze ich jakosc jest co najmniej marna.
podłączę się do tematu bo mam podobny problem. Przy lekkim skręcie w prawo, na łukach, nie przy większych skrętach na skrzyżowaniach słychać wyraźne stukanie jak by przegub. Jednak przegub był sprawdzony i nie licząc wymiany gumy na nim bo była pęknięta wszystko było ok. Czy może to być spowodowane tym pierścieniem ABS`u? Czy przy uszkodzeniu tego pierścienia może się coś dziać z ABS`em? Bo mam wrażenie że od momentu kiedy zaczęło stukać pogorszyło się działanie ABS`u. I czy może to mieć jakikolwiek wpływ na hamulce?
A co do samego stukania to dodam iż na początku stukało tylko przy lekkich łukach tak jak napisałem wyżej a od jakiegoś czasu zdarza się że czasem zastuka przy jeździe na wprost. Nigdy przy skręcie w lewo.
Będę wdzięczny za podpowiedzi bo już trochę czasu minęło od kiedy zaczęło stukać i nie mogę dojść co może być nie tak, a zaczyna to poważnie drażnić.
Pozdrawiam
[ Dodano: Pon Lip 05, 2010 08:00 ]
Ponawiam swoją prośbę o odpowiedź na moje pytania.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum