Wysłany: Pią Maj 07, 2010 16:18 hondowski silnik do roverka
chodiz mi konkretnie o silnik h22a. czy podpasuje i czy bedzie masa problemow z przerzuceniem. Pytam bo wiem ze rover wspolpracowal z honda przy produkcji samochodow.
da sie napewno.... http://allegro.pl/item102..._2_2l_vtec.html
SPAMU¦
Wysłany: Pią Maj 07, 2010 16:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to za ciezki silnik do tego wozu... nawet jak włożysz ten silnik to samochód będzie bardzo nieprzewidywalny w zakrętach... jak już honda to lepiej jakiś 1,6 vti lub 1,8 z integry?
rover 97r. 214si
pytam tylko czy to mozliwe bo jezli tak to mam czlowieka ktory to zrobi
brat wrzucal ten silnik do civici 6gen ktora seryjnie miala 1.5 dlatego pytam
ale skoro do tego rovera z allegro dlao rade to czemu do 214 by nie dalo? ^^
rover 97r. 214si
pytam tylko czy to mozliwe bo jezli tak to mam czlowieka ktory to zrobi
brat wrzucal ten silnik do civici 6gen ktora seryjnie miala 1.5 dlatego pytam
ale skoro do tego rovera z allegro dlao rade to czemu do 214 by nie dalo? ^^
na przykład dlatego ze seryjnie mieści się tam silnik 2,3L dużo większa komora silnika tutaj będziesz miał na początek problem upchania go, później z właściwościami jezdnymi. Ja tez widziałem civy z silnikami z legenda jednak nadawały się wyłącznie do jazdy na wprost. Może pomyśl o 2.0 v6 Roverowskim ciekawa konstrukcja o niskiej wadze (alu)
Pomogła: 70 razy Dołączyła: 24 Sie 2007 Posty: 1716 Skąd: Zabrze
Wysłany: Sob Maj 08, 2010 07:49
To powtórzę silnik hondy kręci się w druga stronę, to zupełnie inny silnik, równie dobrze mógłbyś wrzucić silnik z czegokolwiek vw, ferrari czy syreny.
ja mam h22 u siebie w roverze (600)
Tu problemów nie było wiele bo sielniki serii H i F ( taki był) sa dość podobne
Natomiast w twoim przypadku problemów bedzie dużo więcej
nie mówię że sie nie da - masz duzo $ - chcesz być oryginalny - rób
Silniki serii H są wyśmienite - mało awaryjne, ekonomiczne i mocne
ale do okrąglaka 200 to poroniony pomysł... nic nie będzie pasowało... Dużo lepiej wpakować 2.0T Rovera.. albo 1.8VVC. Swap Bserii do roverków nawet z silnikami hondy nie jest taki prosty, kumpel przełożył B18C4 do civica coupe i namawiał mnei na to samo, ale w roverkach tak różowo nie ma - nic nie pasuje, duuuuża rzeźba
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Przede wszystkim trzeba koledze uswiadomic, ze Rover 200 okraglak nie ma nic wspolnego z Honda. To nie jest Rover robiony w kooperacji z Honda.
grzegh22, co musiales zmienic, zeby z F przejsc na H? Bo z tego co sie orientuje w 623 wchodzi h22 jak malina, bo 623 to H seria, ale jak u diabla wsadzic do F serii H22?
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum