Wysłany: Sro Maj 19, 2010 23:55 Poproszę o ocenę tej 620 SDI, Warto kupić?
Witam,
od miesiąca szukam auta dla siebie. Przypadł mi do gustu Roverek 620 SDI To będzie moje pierwsze auto, pierwszy zakup. Powiem szczerze, że nie mam doświadczenia w tym temacie.
Jakoś nic złego z tych zdjęć nie widać. Jakaś wersja przejściowa gdyż środek po liftingu a z zewnątrz przed. Dobra wersja wyposażenia. Ja bym jechał oglądać
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
Drewniana gałeczka i wstawki na kierownicy wskazują na żadką wersje Silverstone chyba? Autko prezentuje się bardzo ładnie, nie ma się czego czepić na fotakch poza obtarciem zderzaka przedniego w lewym rogu. Jak nie masz daleko warto zobaczyć
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
1
- 105KM, a nie 90
- w przebieg nie wierzę
- nie ma kierownicy wielofunkcyjnej
- prawa wycieraczka za wysoko
- przód nierówno spasowany
- maska am chyba inny odcień, ale może to foto
- fotki takie sobie
2
- tu jest dość wiarygodny przebieg z tego rocznika (ja mam podobny )
- przód dobrze spasowany
- zapewne el. antena nie działa
- o dziwo cała uszczelka przy drzwiach kierowcy - rzadkość
- ogólnie uważam, że to auto to o iwele ciekawsza i pewniejsza oferta, niż nr1 ale trzeba to oczywiście zweryfikować osobiście
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Witam
Trochę odświeżę temat
mógłbym prosić o opinie na temat tego auta?
http://otomoto.pl/rover-6...-C15619527.html
jeśli zamierzałbym je kupić, jest sens targowania się o zjechanie z ceny?
pzdr
- przebieg z tyłka wzięty
- silnik jest akurat ROVERa, a nie Hondy
- wycieraczka kierowcy za wysoko
- fotki marnej jakości, maxymalnie wyostrzone, aż kłują w oczy...
- delikatnie zderzak przedni opadnięty z lewej strony, ale aby to uczynić, wystarczy oprzeć się o wysoki krawężnik, więc może to pierdoła
- brak napisu "620SDi" na tylnej klapie - zapytaj dlaczego