Wysłany: Czw Maj 20, 2010 08:53 [R75] "Przewód kondensacyjny"
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Nadal walcze z falującymi obrotami...po podłączeniu do "kts'a" pokazało błąd typu..."wymień przewód kondensacyjny" może wiecie co to jest, gdzie to jest i czy wogóle takowy istnieje...
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 27, 2010 13:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 08:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to są najprawdopodobniej rurki odmy, poszukaj na forum jest sporo napisane o zatykających się odmach.
W przyklejonym Workshopie szukałeś? http://forum.roverki.eu/v...p=499571#499571
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Maj 20, 2010 13:57
sknerko, już dawno radziłem sprawdzenie drożności i szczelności przewodów odmy, ale kaczas_mb chyba tego nie zrobił , przynajmniej nic o tym nie pisze.Było to tu http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#497634
Może być też nieszczelny/pęknięty kolektor albo uszkodzony MAP ( czujnik ciśnienia w kolektorze ).
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
a wejścia przewodów w kapy zaworowe sprawdzałeś bo tam też potrafi się zatkać
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Maj 21, 2010 12:25
to są otwory do których wchodzą przewody ( cienki i gruby ).Sprawdzenie drożności tej instalacji, polega na rozłączeniu przewodów na trójnikach i pompowaniu powietrza do każdej rurki z osobna ,sprawdzając czy przechodzi powietrze do skrzyni korbowej.Najczęściej zatkane są otworki w miejscu wejść przewodów do kap.
Jutro wioze go do fachury zobaczymy co tam wykombinuje a jak nic nie da rady zrobic to pozostanie mi jedynie Serwis...wiecie może gdzie jest najbliższy w okolicach Leszna - Gostynia (wlkp)
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
przedmuchałem przewody powietrzem pod ciśnieniem i na razie jest ok zobaczymy co dalej bedzie
[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 09:24 ]
powracam do tematu słyszałem ze jest takie cos jak pompa powietrza wtórnego czy to moze sie odnosic do mojego przypadku??
[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 09:25 ]
powracam do tematu słyszałem ze jest takie cos jak pompa powietrza wtórnego czy to moze sie odnosic do mojego przypadku??
[ Dodano: Pon Cze 07, 2010 09:27 ]
powracam do tematu słyszałem ze jest takie cos jak pompa powietrza wtórnego czy to moze sie odnosic do mojego przypadku??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum