Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Obojętnie jaki silnik w benzynie Śląsk Pomoc ! :)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Obojętnie jaki silnik w benzynie Śląsk Pomoc ! :)
Autor Wiadomość
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Pią Cze 11, 2010 19:24   [R75] Obojętnie jaki silnik w benzynie Śląsk Pomoc ! :)
Typ: wszystkie Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

Panie i Panowie piszę gdzie popadnie, od miecha nie odpala mój rover... i mam załamanie nerwowe, dziś przyjechałem nowy czujnik wałka rozrządu i niestety nic się nie zmieniło. Nie jestem pewien co do czujnika wału korbowego ( mimo iż jest nowy) oraz co do cewek, wszystkie mierzone i niby ok ale zanim ściągnę głowicę chciałbym jeszcze kontrolnie sprawdzić czujnik i podmienić cewki. Czy ktoś ma może R 75 w benzynie ( obojętnie jaki silnik) i poświęciłby sekundę i użyczył swoich podzespołów ? wpakowałem juz ponad 1tys zł i mam dojść... nie chcę dalej pakować, może ktoś pomoże ?
Bo zostaje mi głowica... do ściągnięcia mimo iż objawów HGF nie ma zbytnio...

W skrócie wymieniłem już:
świece
kable
czujnik ciśnienia
czujnik wału korbowego
czujnik rozrządu
wtryski
sprawdzone paliwko
rozrząd. itd..

Proszę o pomoc :) tylko cewki i korbowy do przełożenia bo nie mam już wolnych funduszy :)
Jeżeli chodzi o cewki to musiałby być 1.8 lub 1.8T ...

dla zachęty dla osoby pomocnej wykonam gratisową regenerację pompki więc parę stówek do przodu... :)
_________________
Pamparampam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 25, 2010 14:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Cze 11, 2010 19:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Cze 12, 2010 13:51   Re: [R75] Obojętnie jaki silnik w benzynie Śląsk Pomoc ! :)

bez diagnozy wlozyles 1000zl i nic.sprawdz chociaz czy jest iskra na swiecach.jesli bedzie to dobrze. a przedewszystkim jesli juz tak sie stalo to kompresje! kilka min roboty a pomiar powie ci duzo na temat silnika[1% na to ze to HGF]. po trzecie to moze wybil czujnik udarowy [wstrzasowy/udarowy] i nie podaje paliwa.sprawdz dobrze,bo sciaganie glowicy to juz grubsza sprawa,a moze ci nic nie pomoc,i dalej bedziesz szukal.
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Cze 12, 2010 16:59   

polofix, wiesz Boncky troche się zna na rzeczy takie podstawy jak wstrząsowy czy komprecha to mierzonye byly. Boncky, jak chcesz mogę ci podrzucić cewkę. Nową (wsadziłem ją zamiast starej wiec musiałbym wykręcić) lub starą na ktorej jezdzilo sie tak samo jak na tej nowej. Bo ja wozu uzywan na codzień, wiec kurcze srednio oddawać czujnik korbowego, ale tez nie zastanawia coto, bylem czy moze komp zwalony wymontowałem wzieli gdzieśtam i wszystko z nim ok. Ta przypadlość 1.8 czy T czy nie musi tkwić w jednej rzeczy bo chyba juz wszystko powymieniane i nadal. Tak sobie mysle czy moze filtr paliwa wywalic i bez niego sprobowac pojezdzić czy się nie poprawi.

Chcesz tą cewkę?? mogę Ci użyczyć, tylko napisz gdzie wysłać:-)
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sob Cze 12, 2010 17:12   

na spokojnie sprawdzic czy paliwo dochodzi do wtryskow i czy jest impulsc ( odkecic listwe paliwowa i wyszarpac wtryski z korpusu kolektora - sprawdzic czy przy probie uruchomienia tryska paliwo )

sprawdzic czy dochodzi prad do cewek - wykrecic swiece podlaczyc, umasowac elektrody i sprawdzic czy jest iskra

dla wszystkiego do kompletu pomiar kompresji - ale to raczej dla swietego spokoju ( no chyba ze zerwales rozrzad ;) )

i dopiero inwestowac

[ Dodano: Sob Cze 12, 2010 18:12 ]
a jak juz tak napisales co wymieniles to zostal ci jeszcze czujnik temp. silnika za jakies 35-40 pln :P
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Gonia 




Pomogła: 20 razy
Dołączyła: 28 Wrz 2001
Posty: 356
Skąd: Warszawa



Wysłany: Sob Cze 12, 2010 17:43   Re: [R75] Obojętnie jaki silnik w benzynie Śląsk Pomoc ! :)

Boncky napisał/a:
:)
Jeżeli chodzi o cewki to musiałby być 1.8 lub 1.8T ...


Czujniki i cewki są takie same jak w Roverach 25 i 45 (ZR, ZS również) 1.1-1.8 tylko bez VVC.
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Sob Cze 12, 2010 18:02   

Boncky jak chcesz kumpel ma 2 sprawne cewki z 45 to tez moge zapytac i ci je tez wyslac.

Panie i panowie, jakby co to temat byl w tym wątku realizowany ale niestety...sromotna kleska, widze że Boncky walczy nadal... ja sie juz poddaje.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=52638


Co myslicie mozna bez filtra paliwa jezdzic?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Sob Cze 12, 2010 19:43   

Na próbe możesz spróbować ale na dłuższą mete nie radze.

Co do starych filtrów paliwa to wierzcie mi lub nie, ale tydzień temu wymieniłem filtr paliwa i z ciekawości przedmuchałem stary filtr paliwa i zobaczcie jaki syf wyleciał z filtru. To nie jest smar czy olej tylko tak czarna i mętna benzyna była we filtrze. Strach po prostu. Podkreślam że ta szmatka była czysta!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 00:01   

co do postów. Oczywiście że sprawdziłem iskry, oczywiście że sprawdziłem czy podaje paliwo, sprawdziłem i rozrząd i dalej nic, auto kręci i nie odpala, czasem złapie pochodzi dosłownie 4 sec i pada. tak jak by chodził na 2 gary, co to tego silnika spędzam przy nim więcej czasu niż z własną kobietą ostatnio, cewki dziś sprawdziłem i nie przebijają, chodz cięzko mieć pewnośc bo przebijać nie muszą , może paść oporność i będzie dętka. W poniedziałek ściągnę głowicę bo już mam dojść. Mogę się pochwalić że dziś miałem jechać do Czech. Oczywiście drugim autem ( ford ka). Wjechałem na autostradę i ukręcił mi się wał korbowy, hol i w pon zabawa z drugim silnikiem. Po prostu mam dojść. ;/

chcę dla własnego świętego spokoju podmienić cewki i czujnik wału a następnie rozwalić silnik na części.
_________________
Pamparampam
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 08:17   

Boncky,

Ja miałem podobnie z silnikiem 16k4f. NIe odpalał w ogóle albo jak odpalił to po krótkiej chwili gasł.

Pomimo iż paliwo było podawane to sie okazało że pompa paliwa była już wadliwa. Po wymianie pompy paliwa samochód ożył.

Sprawdź czy uda Ci się odpalić silnik na jakiegoś Plaka bądź podobną substancję lotną i palną. Jedna osoba niech kręci a druga po sciągnięciu filtra powietrza niech psika do przepustnicy gaz. Oczywiście odpalać przy lekko otwartej przepustnicy. Jeśli odpali w ten sposób to na 1000% masz cos nie halo z układem paliwowym
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 09:24   

uszczelka pod głowicą, kompresja w palnik i nie odpalisz dziadza :|
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 09:41   

Vesper416 napisał/a:
Boncky,

Ja miałem podobnie z silnikiem 16k4f. NIe odpalał w ogóle albo jak odpalił to po krótkiej chwili gasł.

Pomimo iż paliwo było podawane to sie okazało że pompa paliwa była już wadliwa. Po wymianie pompy paliwa samochód ożył.

Sprawdź czy uda Ci się odpalić silnik na jakiegoś Plaka bądź podobną substancję lotną i palną. Jedna osoba niech kręci a druga po sciągnięciu filtra powietrza niech psika do przepustnicy gaz. Oczywiście odpalać przy lekko otwartej przepustnicy. Jeśli odpali w ten sposób to na 1000% masz coś nie halo z układem paliwowym



pomiar benzyny sprawdzony książkowo i było idealnie, wtryski sprawdzone na sprzęcie boshowskim, nie były w ogóle w złym stanie, teraz są zrobione na igłę.
_________________
Pamparampam
 
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 09:53   

Sprawdzić nie zaszkodzi moja pompa paliwa też podawała ciśnienie a mimo to po wymianie na nową samochód zaczął chodzić. Dla własnej ciekawości spróbuj a nóż może się uda.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 10:33   

najpierw sprawdz kompresje!!!! istnieje mozliwosc ze wdal sie szybki HGF,pomiar wszystko pokaze. jesli uszczelka padla pomiedzy tlokami to bedzie palil na 2 tloki.
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 12:49   

polofix napisał/a:
najpierw sprawdz kompresje!!!! istnieje mozliwosc ze wdal sie szybki HGF,pomiar wszystko pokaze. jesli uszczelka padla pomiedzy tlokami to bedzie palil na 2 tloki.


Kompresja :
7 9 12 12

jutro ściągam głowicę
_________________
Pamparampam
 
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Nie Cze 13, 2010 12:58   

Boncky, polofix, komprecha byla sprawdzana,
Boncky chcesz te cewki wyslac ci? nowa zalonowa przed 3 tyg kupiona.
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 13:53   

jak ma taki rozrzut na cylindrach to co w tym dziwnego, że działać nie chce...
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Boncky 




Pomógł: 57 razy
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 1172
Skąd: Gliwice

Rover 75

Wysłany: Nie Cze 13, 2010 15:36   

hvil napisał/a:
Boncky, polofix, komprecha byla sprawdzana,
Boncky chcesz te cewki wyslac ci? nowa zalonowa przed 3 tyg kupiona.


jutro ściągnę głowicę i zobaczymy co tam się dzieje to dam znać :)
_________________
Pamparampam
 
 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Cze 13, 2010 19:40   

brak pierścienie , albo zawór upalony .
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
witgut 




Pomógł: 47 razy
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 496
Skąd: Szczytno/Lidzb.Warm.



Wysłany: Wto Cze 22, 2010 21:03   

i jak tam sprawy?
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Wto Cze 22, 2010 21:14   

Właśnie?? Mojemu samo przeszło po deszczu znowu!!! :twisted: sam juz nieiwem co o tym myslec, to znika przy diametralnej zmianie pogodzie i potem powoli wraca.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 75] Klekoczący silnik, szarpanie na benzynie/gazie.
adibeat Rover serii 75, MG ZT 30 Sro Lis 09, 2016 07:12
rafalmis1
Brak nowych postów [R75] Silnik pomoc
dumel175 Rover serii 75, MG ZT 5 Czw Mar 17, 2022 16:09
Markzo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] jaki silnik ?
Pawel74 Rover serii 75, MG ZT 8 Nie Cze 16, 2013 22:15
apples
Brak nowych postów [R 75] zamilkł silnik - szybka pomoc potrzebna :)
scalator Rover serii 75, MG ZT 14 Wto Lut 05, 2013 12:06
rafalmis1
Brak nowych postów [r75] Jaki silnik do 75tki ?
kaprawiec Rover serii 75, MG ZT 46 Pon Wrz 22, 2014 20:43
Pieta



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink