Wysłany: Czw Lip 02, 2009 09:50 [r420D] 86KM Zimny działa jak rakieta a jak nagrzeje się to
Hej, jak mam zimny silnik, rano to jeździ jak rakieta, jak już trochę pojeździ albo postoi na słońcu to słabnie i to mocno. Dolałem troche płynu do chłodnic bo było mało i sie troszkę poprawiło. Ale jeszcze nie jest dobrze co może być przyczyną?? dodam że niedawno wymieniałem przepływkę i sprawdzałem czy działa odpinając. Jak odepnę auto jeździ gorzej. Co może być przyczyną jakiś czujnik?? węże od turbo?? słabnie już w pierwszym momencie jak chce ruszać, nawet tico mnie zostawia wtedy w tyle. POMOCY!!!
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lip 02, 2009 09:50 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
nie piłuję go, bo szkoda. Po prostu dużo żwawszy jest.
[ Dodano: Czw Lip 02, 2009 22:45 ]
POmocy!? Co może być przyczyną spadku mocy?? Może grzeje się płyn chłodniczy?? miałoby to takie objawy??
[ Dodano: Czw Lip 02, 2009 22:58 ]
Nie słyszałem żeby kiedykolwiek włączył się w nim wentylator od chłodnicy, włącza się u was?? Co tym steruje?? Wiem że sam wentylator jest sprawny. Z góry dzięki za wszelką pomoc.
to u mnie tego nie ma ale pewnie dlatego że mam DI,u mnie wentylator załącza czujnik w chłodnicy z którego przewody idą bezpośrednio do wentylatora
a wentylator bardzo rzadko się włącza to fakt
Problem ponownie powrócił, co może być powodem tego że auto jak jest ciepło to jeździ tragicznie, jak ruszam to czuję po sprzęgle jak ciągnie. Nie da się tak jeździć. Natomiast jak jadę nocą i jest znacznie chłodniej to problem nie występuje. Auto jeździ jak należy, wymieniłem oba czujniki od temp. płynu chłodniczego. Auto nie nagrzewa się bardziej niż zwykle. Osiąga normalną temperaturę.
Rozumiem ,że problemem jest temp zewnętrzna a nie temp silnika ? jak wieczorem śmigasz to pomimo że silnik rozgrzany to lepiej idzie ? a jak w dzień rozgrzany przy wyższych temp to muł ?
Jedyne co w takim wypadku przychodzi do głowy to intetrcooler którego w 86km wersji nie ma. sprawdzałeś cały dolot ?
Problemem jest temperatura zewnętrzna, jak jadę rano do pracy to auto jeździ dobrze ale jak jadę po pracy to tragedia. A jak jadę nocą to auto lata jak trzeba. Rano wstanę i postaram się go sprawdzić. A jak go najłatwiej sprawdzić ?
to u mnie tego nie ma ale pewnie dlatego że mam DI,u mnie wentylator załącza czujnik w chłodnicy z którego przewody idą bezpośrednio do wentylatora
a wentylator bardzo rzadko się włącza to fakt
kurcze.. ja mam SDI i mam taki sterownik.. mój problem polega na tym że jak silnik bardzo się nagrzeje i włączą się wentylatory to po wyłączeniu zapłonu one się wyłączają - a powinny chodzić nawet po zamknięciu samochodu, dopóki nie ostudzą płynu w chłodnicy.
heruval, czy udało Ci się naprawić problem?
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
Pomógł: 9 razy Dołączył: 25 Cze 2009 Posty: 254 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie Cze 13, 2010 08:56
Sprawdź kompresie silnika. Jak go butujesz to nie zostawiasz czarnej chmury? Jak odkręcisz korek od wlewu oleju lub wyjmiesz bagnet to nie idzie stamtąd dym?
_________________ 'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum