Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 20:19
zepsuty VIS nie ma wpływu na takie objawy.Autoadaptacja dotyczy sytuacji po odpięciu aku , jak w innych silnikach ( sterownik odzyskuje utraconą pamięć ). Przyczyną są dane, jakie wysyła druga sonda do komputera.Albo sonda jest niesprawna , albo wykrywa niewłaściwy skład mieszanki na co reaguje komputer np. obniżając obroty , wtedy czujnik odczyta , że obroty są za niskie i komputer zwiększy dawkę paliwa na co reagują inne czujniki ( sonda lambda ) i tak obroty będą falowały do czasu ustabilizowania się składu mieszanki albo rozgrzania sondy.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Cze 25, 2010 06:36
Bari napisał/a:
Czyli proponujesz na początek wymianę sondy ?
Testbook pokazał błąd sondy, ale przyczyna tego może być inna.Sondę trzeba sprawdzić ( jest na rurze wydechu idącej od drugiej głowicy ), ale też przepustnicę i wszystko co jest z nią związane (np. zawór regulacji powietrza b. jałowego , wtyki połączeniowe ).Może być też gdzieś w dolocie nieszczelność i łapie fałszywe powietrze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum