Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 305 Skąd: Kutno
Wysłany: Sro Sie 11, 2010 21:24 R45 Aluramki
Witam ! Po przeczytaniu kilku "pochwalnych postów " na temat właśnie aluramek skusiłem się i też zakupiłem do swojej 45-tki oczywiście najbardziej polecane od DIDO .
I po moich doswiedczeniach stanowczo ich nie polecam przynajmiej do R45 .Te na pokretła jeszcze jakoś do wytrzymania chociaz były z 1 mm za luźne problem rozwiązała nawinięta taśma teflonowa i jakos się trzyma .Z kolei te na zegary totalna porazka -otwory w desce sa stożkowe a ich głębokość zwiększa w kierunku na boki .Aluramki od dido dedykowane do R45 sa wycinkiem walca a ich głębokość jest równa na całym obwodzie konkretnie to wygląda totak że po założeniu do połowy obwodu ok a póżniej bardzo widoczny szary półksiężyc -ramki są normalnie za płytkie i nie zakrywaja otworu od obrt. i predk. na całym obwodzie . Zwrócic nie mogę bo juz trochę pozaginane. Wyrzucone kilkadziesiąt zł i troche straconych nerwów ,jak będę miał chwilę to je wyp....
pozdr .marek 501
_________________ marek501
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sie 11, 2010 21:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
marek501, kolego proponował bym wklejenie zdjęcia z problemem, bo zbytnio nie chce mi się wierzyć ze tak jest źle jak opisujesz. Widzę również że bardzo pobieżnie przeczytałeś lekturę na forum poświęcona alu ramek, gdyż sam kilka razy opisywałem sposób montażu w zegarach i na pokrętła. I napiszę jeszcze raz wystarczy moneta 2 zł zrobić na zewnątrz rant który spowoduje że wciśniemy owe alu ramki na wcisk tak aż będziemy mieć wyczuwalny wskok w org. otwór.
U mnie to jeździ ponad 2 lata i jeszcze ani razu nie wyleciało
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 305 Skąd: Kutno
Wysłany: Czw Sie 12, 2010 17:07
Witam!!! załaczam fotki na potwierdzenie tego co pisałem wcześniej . Ramki oczywiście że zagiąłem od tyłu na małych tarczach na całym obwodzie na dużych tylko na 1/3 obwodu bo tylko tyle wystawało od tyłu.
_________________ marek501
Ostatnio zmieniony przez marek501 Czw Sie 12, 2010 17:46, w całości zmieniany 2 razy
[ Dodano: Czw Sie 12, 2010 18:29 ]
No ciekawe, u mnie te na zegary weszły idealnie, natomiast potwierdzam, że te na pokrętła są niedopracowane. Zrobienie rantu też nic nie daje, bo poprostu są krótsze niż głęgokość oprawki.
A próbowałeś docisnąć z tam gdzie nie dochodzi, w ten sposób aby wystawało trochę aluramki z drugiej strony a następnie np śrubokrętem dogiąć na obwodzie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 305 Skąd: Kutno
Wysłany: Czw Sie 12, 2010 17:57
Tak , są dociśnięte na max - aluramka ma za małą wysokość o jakies 4 mm .tak jak wcześiej pisałem otwor ma niesymetryczną głębokość zaczynając od środka na zewnątrz zaczyna się od jakichś 6mm a kończy na 12mm . I taka firma jak dido powinna o tym wiedzieć jak chce mieć zadowolonych klientów .
tronsek, przychylił bym się do twojej wypowiedzi że zegary od R45/ZS lekko się różnią, jak mam zamontowane zegary od MG ZS 2002 r. i wydaje mi się że okręgi od tarcz są lekko inaczej wyprofilowane niż w R400. Patrząc na obrotomierz na wprost mam złudzenie ze z lewa jest krzywy Dobre nie
Pomógł: 9 razy Dołączył: 08 Mar 2010 Posty: 305 Skąd: Kutno
Wysłany: Pią Sie 13, 2010 17:51
Witam!!! Napisałem maila do DIDO - odpisał że "wszystkiemu winna jest budowa licznika i że prawidłowe zamontowanie ramek nie jest proste " -moim zdaniem ich prawidłowe zamontowanie w tym modelu jest niemożliwe i nie powinien mieć ich w ofercie .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum