Jedyne co zauważyłem, to odklejające się doczki w prawych przednich i tylnych drzwiach, co może świadczyć o solidnym praniu wnętrza. Pewnie pomyłka, jeżeli chodzi o przebieg. Silnik nie myty, to dobrze. Kierownica nie jest wielofunkcyjna (chyba, że liczyć to że skręca w prawo i w lewo oraz ma przyciski klaksonu)
Pozatym rzeczywiście, nie ma się do czego czepić. Poproś sprzedawcę o dosłanie większej ilości zdjęć w lepszej rozdzielczości.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dzwoniłem do Pana. Przegląd na rok zrobiony w kraju, OC wykupione to miesięczne. Mówi, że wszystko tak jak na zdjęciach itd. Zatem w poniedziałek się wybieram na 300km podróż. Mam nadzieje, że to już ostatni będzie koniec:)
Jak ktoś ma jeszcze jakieś wstępne uwagi, będę wdzięczny.
odklejające się doczki w prawych przednich i tylnych drzwiach, co może świadczyć o solidnym praniu wnętrza.
Mi też się lekko odklejają a nigdy prany "solidnie" nie był.
tronsek napisał/a:
Pozatym rzeczywiście, nie ma się do czego czepić.
Czyli właściciel R400 a ślepy A gdzie ABS?? W opisie jest a pompę do zdjęć wymontowali??
Tempomat.... Hehehehe..... Dobre
Chłodnica się jakoś na srebrno świeci. Albo nowa albo...???
Mało płynu w zbiorniczku od wspomagania.
Nie podoba mi się przelewowy przewód ze zbiorniczka wyrównawczego. Za dużo na nim opasek w części zaraz za silnikiem a przed zbiorniczkiem. Nie kojarzę u siebie tylu łączeń.
Ciekawią mnie te głośniczki przy lusterkach. Fabrycznie tak nie sterczą.
Ciekawi mnie co jest zamontowane pod manetką kierunkowskazów. Słabo to widać ale na oryginał nie wygląda.
Czerwony przycisk koło włącznika klimy to chyba od Nitro
W bagażniku brak wyposażenia - apteczki nie widzę.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
Muszę Cię zmartwić ale się nie znasz.... Seryjny tempomat jest TYLKO i WYŁĄCZNIE w 2,0l benzynowym.
Squid napisał/a:
U mnie jest identyczny
Czyli dokładany bo również nie masz 2,0l.
Proponuję zapoznać się z manualem z własnego auta.
Na stronie 49 są narysowane opcje liczników w R400 i tylko w 420 jest symbol autostrady w miejscu gdzie inne mają symbol silnika. Na stronie 50 jest opis konkretnej ikonki. Sugeruję przeczytać.
Jakby tego było mało to NIGDY tempomat nie jest sterowany jakimś przełącznikiem, dźwignią, która jest pod manetką kierunkowskazów.
Do włączenia tempomatu w R420 służy przełącznik po prawej stronie kolumny kierowniczej, na wysokości włączników przeciwmgielnych lecz po prawej. Do ustawień tempomatu służy manetka przy kierownicy, po prawej na dole koła. Można o tym przeczytać na stronie 71. Polecam lekturę.
Brak ABS-u nie jest dla mnie argumentem aby zrezygnować z auta. Bardziej mnie martwi powód jego braku. Niektóre modele go po prostu nie miały czy może być inny powód?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum