Wysłany: Pią Lip 02, 2010 00:31 Podniesienie mocy Freelander TD4
Witam.
Posiadam Freelanderka 2.0 TD4 z 2005 roku. Chciałbym się dowiedzieć czy mogę wycisnąć z tego silnika bo jak narazie ma 112 kucy. Przebieg 60000 km. Może nowe turbo ? czekam na propozycje.
SPAMU¦
Wysłany: Pią Lip 02, 2010 00:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ehh kolegowie bo do tematu trzeba podejść fachowo.
W moim autko siedzą już tarcze hamulcowe Sport EBC England
Wentylowane, nawiercane.
Klocki Sport Green Stuff (Zacisk ma zielony kolor fluorescencyjny)
Pięknie to wygląda w nocy, nie wali po oczach tylko daje leciutka poświatę.
http://www.tuning1.com/info,3642
Oświetlenie zmienione na LED
Założony sportowy filtr powierza K&N
Wymienione świece zapłonowe na sportowe Brisk
Przestrojenie komputera.
Zmieniony wałek rozrządu.
Silnik został rozebrany na części pierwsze i dokładnie przepłukany.
Tłoki wypolerowane.
Zmieniony wałek rozrządu.
Regulacja wtryskiwaczy.
Wyczyszczona magistrala olejowa.
Wszystkie uszczelki w silniku nowe Brytyjska firma Nagran.
Nowy wzmocniony łańcuch rozrządu.
Czyszczenie układu zasilania w paliwo.
Nowe łożyskowanie turbiny.
Zmieniony wąż od turbo.
Podniesione ciśnienie doładowania.
Nowa pompa wody.
Zamontowana większa chłodnica - sportowa BMW X3
Obecna moc autka to 141KM a moment obrotowy to niesamowite 335 Nm
Silnik zrobił się niesamowicie elastyczny i pięknie się wkręca na obroty.
Chłodnica od BMW X3 idealnie zdaje egzamin.
Dodatkowo temperatura jest monitorowana przez sam układ który przy wzroście temp. cieczy chłodzącej automatycznie zmienia parametry chroniąc silnik.
W przyszłości planuję do tego komputerka dokupić moduł wyświetlający parametry pracy silnika.
Ehh zmęczony byłem jak to pisałem.
Chodzi oczywiście o świece żarowe.
Się kolega czepia
Te co mam nie wymagają grzania i nawet w zimie pali od kopa.
Przewody oczywiście też są zmienione.
Wsadzony akumulator o większej mocy rozruchowej.
Ja tam na tych pojęciach się nie znam.
Płacę i ma działać jak należy, od modyfikacji są specjaliści i się nie wcinam im w robotę.
Najbardziej to mnie się podoba zmieniony układ hamulcowy.
Autko pięknie hamuje a te zaciski wyglądają super.
Jeszcze z tyłu muszę zdjąć osłonę bębnów po po zimie rdzunia leciutko weszła.
Ładnie wypiaskować i widziałem taką farbę hamerait na wysokie temp. w sprayu.
Dziś wchodzę pod autko myje podwozie robimy konserwację.
Wymyśliłem też że ściągnę przednią osłonę silnika i zrobię ją w chromie.
Pięknie będzie się prezentować przy czarnym aucie.
Zamówiłem też nowy tłumik z wyjściem na 2 końcówki.
Bardzo ładnie się prezentuje oglądałem na zlocie u jednego forumowicza nie pamiętam już kogo.
W Kaliszu jest facet co robi tłumiki pod wymiar z blach kwasowych i ma wanny do chromowania.
Powiedział jak dla mnie po znajomości 420zł.
Końcówki już ładne dobrałem na szrocie z rozbitka.
Ferdziu chyba u mnie będzie miał dożywocie bo jestem z tego auta bardzo zadowolony
Może to głupio zabrzmi ale to pierwsze auto które naprawdę da się pokochać w moim życiu.
BDW pragnę pozdrowić mocno opalonego gościa z lalką barbie na fotelu pasażera w niebieskim Oplu Calibrze z lekko rdzawym tuningiem, który chciał się ze mną pościgać na Od Carrefur Szparagowa.
Powiem tak - Przeróbka silnika 2500
Przeróbka skrzyni 1400
Mina Twojej kopiety jak odjeżdza cię szafa babci z napędęm na 4 koła w dieslu - Bezcenne.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum