Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] odolejacze kv6 - Moto-Build
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] odolejacze kv6 - Moto-Build
Autor Wiadomość
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 16:29   [R75] odolejacze kv6 - Moto-Build
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002

gdyby ktoś był zainteresowany
www.moto-build.com

'Red' Oil Vapour Catch Tank
Red anodised oil vapour catch tank with red hose. Alloy catch tank to help prevent your V6 inlet manifold clogging up, very simple and straightforward to fit, comes with mounting bracket and silicon hoses plus fitting instructions.
Price: £68.00
Postage and Packing £9.00 UK mainland only.

jest tez kilka innych bajerów głownie do mg zt, np. sprężyny obniżające :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 16:29   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
AdaskoC 




Pomógł: 86 razy
Dołączył: 09 Maj 2013
Posty: 1730
Skąd: Ciechanów



Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 16:43   

Gdzie tu jakikolwiek sens? Na allegro po 120zł są :)
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 17:48   

Łapacz oleju akurat jak Adasko napisał nie jest wart swojej ceny, są to identyczne łapacze jak się kupuje z Chin na ebayu, oni szukają leniwych którym się nie chciało poszukać :p lub nawet z UK

http://www.ebay.co.uk/itm...5d0caa#shpCntId

do wyboru do koloru ;) co do spężyn to chyba obecnie najlepsze obniżające na rynku do MG ZT (może jedyne), samochód jedzie jak po szynach, nie ma praktycznie wychylania na zakrętach, jednak jeśli ktoś lubi komfort nie bedzie zadowolony ;) bo będzie czuł wszystkie nierówności ;) to typowe sportowe sprężyny, kiedyś Eibach jeszcze robił jednak zaprzestali już produkcji, bo za wiele ZT nie zostało żeby produkcja się opłacała, nie było popytu, jedyna opcja jeszcze dla chcących to zestawy od BMW E46, które niestety wymagają nieco przeróbek niemniej jednak jest spory wybór na rynku zestawów do e46.

Przykład samochodu na takim zestawie do e46, oczywiście wysokość można regulować samemu a w niektórych przypadkach twardość również wszystko zależy od tego ile ktoś chce wydać:

http://i126.photobucket.c...0/SDSC00980.jpg
Ostatnio zmieniony przez zedziczek Pon Kwi 06, 2015 23:26, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
R75 



Pomógł: 15 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 561



Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 22:33   

fakt drogo, wow nisko ten MG siedzi :)
 
 
zedziczek 



Pomógł: 34 razy
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 497



Wysłany: Pon Kwi 06, 2015 23:34   

Przód 70mm tył 50mm :) jak już mówiłem można regulować w zależności od zestawu :) na tyle trzeba jedynie rozwiercić tulejke dolną mocowania amortyzatora, a przód niestety już więcej pracy bo poduszke górnego mocowania trzeba przerobić, ponieważ inny rozstaw śrób, element podwieszania przewodów trzeba też doczepić, no i łącznik drążka reakcyjnego musi być krótszy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink