Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZR 160] '04, bardzo proszę o opinię.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZR 160] '04, bardzo proszę o opinię.
Autor Wiadomość
chingi 



Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 6
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:19   [MG ZR 160] '04, bardzo proszę o opinię.

Witam wszystkich, jako że jestem nowy w tutejszych kręgach :)

Przechodząc do sedna... jestem zainteresowany zakupem ZR-a, Niedaleko mnie jest jeden do sprzedania który mieści się w moim zakresie cenowym i chciałbym prosić Was - doświadczonych użytkowników - o opinie/ocenę n/w autka, co na pierwszy rzut oka można o nim powiedzieć, oraz czy żeby go sprawdzić potrzebuje jakiegoś konkretnego serwisu czy wystarczy okoliczne ASO ?

http://otomoto.pl/mg-zr-160-km-vvc-C14692356.html

z góry dziękuje,
pzdr, jaco.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 20:19   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 21:11   

Yo !

-lampy od R25 (jasne środki lamp)
-felgi 16 (ładniejsze są 17tki sprzychowe ori)
-krzywe prawe tylne koło?
-kaszaniaste lampy tył

+śliczny kolor
+ładny i zadbany lakier, nie widać, że był jakoś walony specjalnie
+fajny srodek
+suchy silnik
+jeśli sprzedawca nie kłamie, to serwisowany w solidnym warsztacie :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
orson 



Pomógł: 20 razy
Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 147
Skąd: Wrocław

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 11:12   

Markzo napisał/a:
Yo !

-krzywe prawe tylne koło?


Mi sie tez wydaje ze tyl od strony pasazera mial "boczne zetkniecie" z kraweznikiem. Trzeba by to dokladnie sprawdzic i spytac sprzedajacego.
 
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 07, 2010 11:56