Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 15:18 [R25] Po stłuczce nie odpala
Typ: IDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005
Witam
Założyłem nowy temat bo już brak mi opcji w rozwiązaniu problemu.
Miałem stłuczkę przodem, moim Roverkiem i ogólnie silnik chodził cały czas do momentu zgaszenia. Ponowne uruchomienie nie przyniosło efektu, silnik kręci ale nie zaskoczy.
Ogólnie to uległy destrukcji obydwie chłodnice, zderzak i lampa, i drobne elementy plastikowe.
Po naprawie i złożeniu wszystkiego do kupki, sprawdzeniu wszystkiego co możliwe, sytuacja ta sama, silnik kręci ale nie zaskoczy
Posprawdzał wszystkie kostki, bezpieczniki, odpowietrzyłem układ paliwowy, sprawdziłem paliwo czy podaje pompa na wtryski i jest ok, wszystkie kontrolki gasną normalnie a mimo to nie odpali.
Podpowiedzcie coś, bo już brak mi opcji
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 08, 2011 16:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 15:18 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Głowy nie dam uciąć ale przychodzi mi na myśl czujnik uderzeniowy, wpisz w allegro "czujnik uderzeniowy rover 75", kosztuje grosze. Kiedyś miałem taki przypadek w Fordzie Escorcie (swoją drogą - cóż to był za złom ), wprawdzie nie przy stłuczce ale mechanik pier#$%nął młotkiem nie tam gdzie trzeba i czujnik odciął dopływ paliwa - takie zabezpieczenie w przypadku wypadku, silnik kręcił do bólu ale odpalić nie chciał, po pozbyciu się czujnika i podłączeniu "na krótko" problem jak ręką odjął. Może wystarczy wymienić ów czujnik... Dodam, że nie wiem gdzie w R75 on się znajduje ale ewentualny sprzedawca na pewno Ci powie
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Paź 01, 2010 21:47
Jugol napisał/a:
W 45- ce jest on obok pedału gazu .
i jesteś tego pewien, a jak jest w 25 mógłbyś luknąć w RAV-e, bo ja akurat mam braki w zasobach na tym kompie co piszę, a R stoi u lakiernika bez życia
Ale swoją drogą silnik mi pracował po klepnięciu, więc nie rozumiem tej sytuacji.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Paź 02, 2010 06:03
Remi55, wszystko się kręci, silnik pracował normalnie przed zgaszeniem.
Na pych to się trochę obawiam
Rozrządu nie sprawdzałem, bo nie bardzo wiem gdzie są znaki w tym silniku do ustawienia na pompie i na wałku,
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Paź 02, 2010 11:59
Nino, sprawdzę to jeszcze dziś, choć wątpię że tam jest
Niestety brak tam czegokolwiek, przypominającego czujnik, jest tylko wiązka od radia, przełączników i nic poza tym. Obok pedału gazu jest wtyczka pod kompa i czarna skrzynka pewnie od alarmu
Może mi ktoś z was umieścić skan z RAVE z ustawieniem rozrządu w L-serii do mi się chyba coś z Rave rypło, dawno tego nie otwierałem i wyskakują krzaczki itp.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum