Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam. Ostatnio autko zaczeło ciężej palić i trzeba dłużej kręcić i to skłoniło mnie do sprawdzenia świec żarowych i okazało się że świece sa sprawne ale do świec nie dochodzi napiecie może ktoś wie czy coś steruje przekaźnikiem, czy czas grzania jest uzależniony od temperatury silnika czy moze temperatury powietrza u mnie przy letnim silniku to jest ok.50st nie jest wogóle przekazywane napięcie na świece chociaż na desce zaswieca się kontrolka na kilka sekund ale w tym czasie napięcia na świecach nie ma, jeszcze nie sprawdzałem przekaźnika bo chciałbym więcej wiedzieć jak to działa a tak wogóle czy ten przekaźnik znajduje się w podszybiu przy komputerze to białe pudełko? Prosiłbym o pomoc bo nie wiem od czego zacząć sprawdzać. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez apples Czw Lip 21, 2011 11:56, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 00:16 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Wto Paź 28, 2008 00:24
zbig1967 napisał/a:
czy ten przekaźnik znajduje się w podszybiu przy komputerze to białe pudełko?
- tak. Mariusz418 pisał o roli tego przekaźnika. Jeden z forumowiczów nie miał przykręconej masy do przekaźnika - taki grubszy, ciemny kabel z oczkiem powinien być przykręcony śrubą. Sprawdź. Z tego co pamiętam, to ten przekaźnik lubi też zaśniedzieć.
Ok jutro sprawdze. A jest on robieralny czy cały zalany tworzywem?
[ Dodano: Wto Paź 28, 2008 14:00 ]
No właśnie dostałem się do tego przekaźnika i okazało się że jest czły skorodowany musze poszukać nowy jego oznaczenia to: BMW 2 247 664 Siemens 72RB511 czy ktoś wie gdzie taki dostać ? Pozdrawiam
[ Dodano: Wto Paź 28, 2008 17:25 ]
A tak to wygląda.
Mi wyskakiwał bład przekaźnika świec żarowych u 2 diagnostów. Dziś w końcu wymieniłem na wymontowany z anglika. Mam nadzieję, że błąd po wykasowaniu zniknie. Dziwne było tylko to, że stary przekaźnik nie miał śładów zamoknięcia, tak samo jak kable w czarnej skrzynce.
ja tez mialem problem z przekaznikiem bo podszybie zalewala mi woda i korodowal
wymienialem az 2 razy;] za drugim razem uszczelnilem go silikonem;]
ps watro szukac w necie bo ja raz kupilem za 30zl a 2 raz za 50zl(mial pekniety lut przez
co nie dzialal i wygladal jak nowy, mala poprawka lutownica i wszystko gralo) a niektorzy
krzycza sobie za uzywanie nawet i 200zl przesada
ps. przekaznik znajduje sie w z prawej strony auta czyli patrzac od przodu to po lewej w podszybiu
w oslonie sterownika silnika
ps1. ten gruby przewod to + a nie masa
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum