Forum Klubu ROVERki.pl :: [2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)
Autor Wiadomość
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 17:38   [2.0 iDT] Mój ostateczny wykres ;)

A więc, Panowie i Panie, oto mój ostateczny wykres, który mi się mega podoba :)
Tuner w magiczny sposób poprawił mi dół i zmniejszył górkę momentu, która się zrobiła po wymianie wtrysków. Mam efekt MAFAMu bez niego :)
Bardzo ładnie teraz z dołu idzie i nie ma już "kopnięcia" przy 2000 rpm jak to jest w serii, a było jeszcze bardziej widoczne po chipie, tak więc układ napędowy jest wdzięczny ;)
Teraz jest ładny, równomierny przyrost mocy :)
Pojadę jeszcze na stacjonarną hamownię, żeby przekonać się ile niuta jest (ten wykres z Dynometru na 3 biegu). Więc pewnie będzie 300+ niuta.
Oto wspomniany wykres:

A dla porównania goły chip + seria:
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 17:38   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 18:02   

Ropniak power !! :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11395
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 19:27   

nooo zacnie wygląda ;) :ok: teraz nauczyć się go ogarniać i na Zlot letni :P ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
Nie udzielam pomocy na priv :!: Masz problem pisz na forum :ok:
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 21:06   

Jest ładnie, a nawet biorąc pod uwagę, ze to L seria b. ładnie ale miało być więcej :P
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 21:19   

nono bardzo ladnie tylko pozazroscic i brac przyklad
i podumuj co na dzien dzisiejszy jest zrobione w sprawie podniesienia mocy

no i czy jakies plany na przyszlosc jeszcze co do mocy??
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 10:21   

Dzięki :)
Pływak Mogło być więcej i było, ale nie potrzeba mi górki momentu, więc Zaprzal mi ją wywalił ;)
Teraz jeszcze zamierzam mu trochę więcej powietrza dać, czyli IC większy wstawić, ale to dopiero na wiosnę ;)
Ogólnie jest tak:
-EGR zaślepiony
-kat wywalony
-odma odłączona
-zwiększone ciśnienie doładowania do 1.3 bara
-wtryski od SDi
-chip tuning :)
Miałem jeszcze wstawioną sportową wkładkę filtra powietrza K&N, ale na razie leży w szafie, może stożek suchy dam, ale zobaczymy ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
Ostatnio zmieniony przez Krzysi3k Sro Wrz 22, 2010 10:24, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 10:22   

Krzysi3k, ładnie ładnie :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 10:35   

Ogólnie ładnie, i wbija przyjemnie pewnie w fotel :) . Nie mniej czekamy na efekty wiosennych modyfikacji :mrgreen: . Ja wciąż jestem Ciekaw jak to będzie iDT vs ZR 160 ;-) .
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 10:42   

bociannielot, nie wiem czy dam radę zrobić te 150 KM bez górki momentu obrotowego, a tej naprawde nie chce. Samochód poza posiadaniem mocy musi też jeździć ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 11:34   

Krzysi3k napisał/a:
Samochód poza posiadaniem mocy musi też jeździć

Krzysi3k, jak najbardziej - zgadzam się, jest co prawda parę sposobów, żeby coś z tym zrobić, ale z drugiej strony - efekt i tak jest już świetny :ok: .
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 11:53   

No ja wychodzę z założenia, że wszystko trzeba robić z głową. Mogłem tyle samo mocy osiągnąć samym chipem, ale wtedy miałbym ogromną górkę momentu, tak jak kolega gralu. Sam tak niedawno miałem, bez strojenia po wtryskach... Jak to w iDT do 2000 rpm słabo, a potem był nagły strzał momentu... I w takim wypadku długo by nie pożył układ napędowy i pompa.
Teraz tylko dam mu powietrza więcej, żeby na uboższej mieszance pracował ;)
Jeszcze mam takie spostrzeżenie, że na wkładce K&N mniej dymu puszczał z rury przy przygazówce, teraz na papierowym jakby więcej. Ale jeszcze dokładnie porównam.
Jak się potwierdzi to będzie widać zasadność wstawiania sportowego filtru :)
Ogólnie fabryczny IC jest mały i ma beznadziejne umiejscowiony. Kupno trochę większego i wstawienie go tak, żeby powietrza trochę zgarniał myślę, że powinno sporo dać ;)
Tylko jeśli wstawiłbym go powiedzmy w tym wlocie pod tablicą rejestracyjną to nie będzie negatywnych skutków zasłonięcia chłodnicy?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:02   

chlodnica wyrobi :) przeciez powietrze przeleci przez intercoler i bedzie skierowane na nia :)

to zawsze dziala, taki uklad jest ok
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:11   

Krzysi3k napisał/a:
Tylko jeśli wstawiłbym go powiedzmy w tym wlocie pod tablicą rejestracyjną to nie będzie negatywnych skutków zasłonięcia chłodnicy?

wszyscy montują w tym miejscu, bez obaw Krzysztofie :smile:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:15   

Podziękował ślicznie ;)
Porozglądam się do wiosny za jakimś IC, który będzie pasował ;)
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1746
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:17   

iveco turbo daily :d
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:21   

Ewentualnie sprinter/crafter. Co do górki momentu niestety diesle mają mniejszy zakres użytecznych obrotów i przy wysokim momencie po prostu nie da go się płasko rozłożyć...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:22   

od Laguny zakładają też :smile:
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 12:50   

Pływak, tylko ja nie widzę powodów do robienia krzywej momentu podobnej do gór w Himalajach ;)
Mam nadzieję, że gralu się nie obrazi, że wykorzystuje jego wykres.
Moc praktycznie identyczna a krzywa momentu zupełnie inna ;)

flapjck1, a on nie za duży? :P
szoso420, od Laguny 1.9 dCi?
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 13:00   

Krzysi3k napisał/a:
szoso420, od Laguny 1.9 dCi?

coś takiego
http://allegro.pl/chlodni...1217719463.html
lub
http://allegro.pl/r-lagun...1218980642.html
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sro Wrz 22, 2010 13:09   

Nono Krzychu to kiedy mocą się pochwalisz ?? :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25] wykres
w końcu się doczekał
gralu Tuning mechaniczny 41 Wto Cze 29, 2010 00:59
Krzysi3k
Brak nowych postów Wykres z hamowni
rodi_ Tuning mechaniczny 6 Wto Lip 29, 2008 15:08
rodi_
Brak nowych postów [Rover200 1,8 VVC] Wymień olej!!! WYKRES dyno
Kozik Tuning mechaniczny 9 Sro Sie 10, 2011 09:22
dobryziom
Brak nowych postów [R420Di '96] Wykres, mało koni na serii
szoso Tuning mechaniczny 17 Pią Lis 04, 2011 21:49
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink