Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.6 '00] zrozumienie niemieckiej faktury
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 16:17
[R45 1.6 '00] zrozumienie niemieckiej faktury
Autor Wiadomość
Butch 




Dołączył: 23 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd: Lublin

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 08:41   [R45 1.6 '00] zrozumienie niemieckiej faktury

Witam,

Kupiłem ostatnio Rovera 45 silnik 1.6 benzyna rocznik 2000, jest to seria K która z tego co czytałem na forum ma problemy z uszczelką pod głowicą.

Dlatego przy oglądaniu aut specjalnie zwracałem na to uwagę, model który kupiłem nie miał mytego silnika i wycieków żadnych nie widać.

Z autem dostałem komplet faktur poprzedniego właściciela (Niemca) z napraw przeprowadzonych przez niego,
no i jest taka jedna fakturka z 2008r na kwotę ponad 1100 euro której opis brzmi :)

Bezeichnung
Zylinderkopf aus-u eingebaut,
Laufbuchsen aus-u eingebaut,
neu abgedichtet, Ölwanne a+e
Motor - Kühler-u. Schlauche gespult
Instandsetzung Zylinderkopf
Räder komplett gewechselt
Hinweise:
Kühler verfärbt sich grün
Anlasser stark korrodiert
Getriebe verliert Öl um Dichtfuge u.
Simmerring an Antriebswelle rechts

na to google translator mówi :

Opis
głowicy cylindra z zainstalowanym u
U-wkładki zainstalowane
ponownie uszczelnione, olej pan + e
Silnik - Radiator-u. Węże rany
naprawa głowicy cylindra
Koła zmieniły się całkowicie
Uwagi:
Cooler zmieni kolor na zielony
Starter mocno skorodowane
Przekazanie wycieków oleju i uszczelnione luki w
Olej na uszczelnienie wału prawo jazdy


Na moje oko to własnie wymiana tej uszczelki jak uważacie?
Poza tym zastanawiają mnie te "Uwagi" bo po 2008 roku mam tylko dwie faktury jednak to nowy akumulator,a druga to "Kühlwasserpumpe erneuert" czyli pompa wody,
czyli wygląda na to że te "Uwagi" czekają mnie do naprawy.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 08:41   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
borsi 




Pomógł: 36 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 746
Skąd: Poznań Koło

Rover 400

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 08:49   

Była robiona uszczelka pod głowicą.
HGF objawia się tym że w oleju znajduje się płyn chłodniczy.
"Cooler zmieni kolor na zielony "
cała procedura wymiana uszczelek planowanie głowicy itd
planowanie głowicy. Pompa wody może nie była wymieniona razem z rozrządem i ciekło.
Raczej nie. Choć GHF to lipna sprawa. i należy tego pilnować.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7743
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Wrz 28, 2010 15:11   

Opis:
Głowica wy- i wmontowana
Laufbuchsen , nie pamiętam słowa polskiego tego :) Chodzi o puszki co się tłok w nich porusza
Miska oleju nowo uszczelniona, montaż i demontaż
Silnik, chłodnica i węzę przepłukane.
Regeneracja Głowicy
Wymiana kol
Uwagi:
Chłodnica sie barwi na zielono
Rozrusznik strasznie z korodowany
Skrzynia traci olej w okolicach uszczelnienia
oraz kapie z simmeringu przy wew.przegubie z prawej stronie olej

:mrgreen:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink