Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 18:44 [R75] OBD II kod P0007-parwdopodobna przyczyna
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
ROVER CDT 1999 Z silnikiem BMW.
OBJAWY:
OBD II KOD P0007 "Fuel Shutoff Valve Control Circuit High "+Wlaczona lampka bledu ABS na desce rozdzielczej+czasami "wpadajacy" pedal hamulca+dziwne dzwieki z Pompy ABS -kiedy ABS dzialal, wylaczal sie roznie- czasami od reki, czasami po kilku minutach.
ROZWIAZANIE:
Sprawdz rurki powietrza laczace SERVO z silnikiem.
Ja mialem przetarta jedna rurke z przodu silnika -o wspornik! -wyjscie z silnika jest tuz obok rurki prowadzacej do EGR.(Z PRZODU SILNIKA!!)
Po zdjeciu plastikowej oslony jest bardzo latwy dostep.
(3 WKRETY 8MM MOCUJA OSLONE GORNA!)
Uzylem rurki doprowadzajacej powietrze do AKWARIUM.(~5mm zewntarz,~3mm wewnatrz)
(nie moglem znalezc szybko odpowiedniej W UK.-tylko na krotki okres zalozylem)
Balem sie ze sie stopi. ALE DAJE RADE.
(wytrzymalosc temperaturowa PVC 140-180 stopni Celsjusza)
2 DNI I NADAL DZIALA.
Po wymianie kod zniknal!
Czekam na dostawe nowej rurki z EBAY(7MM Zewnatrz,3MM Wewnatrz)
Zaloze jeszcze w okolicach wspornika kawalek grubszej rurki -na nowa, zeby ZABEZPIECZYC przed nastepnym PRZETARCIEM.
Koszt naprawy ok. 10 funtow plus wlasny czas(ok 10minut).
Mechanik powiedzial kilkaset funtow bedzie kosztowac wymiana "SERVA"!!!!
PONIEWAZ JEST ZEPSUTE!!!!
Nic poza rurka i kluczem 8mm(srubokretem z odpowiednia koncowka-8mm nie potrzebowalem!)
mam nadzieje ze pomoge komus!
pozdrawiam.
W SPRAWIE KODOW OBDII POLECAM STRONE:
http://www.gendan.co.uk/codebank/
3 KODY MIESIECZNIE ZA DARMO (rozne marki) PLUS MOZLIWOSC DODAWANIA OBJAWOW I ROZWIAZAN!!!!
strona w jezyku angielskim!!!!!!!!!!!!!!!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 20:10, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 18:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Wrz 29, 2010 19:18
abialy napisał/a:
Sprawdz rurki powietrza laczace SERVO z silnikiem.
Ja mialem przetarta jedna rurke z przodu silnika -o wspornik! -wyjscie z silnika jest tuz obok rurki prowadzacej do EGR.(Z PRZODU SILNIKA!!)
W SPRAWIE KODOW OBDII POLECAM STRONE:
http://www.gendan.co.uk/codebank/
3 KODY MIESIECZNIE ZA DARMO (rozne marki) PLUS MOZLIWOSC DODAWANIA OBJAWOW I ROZWIAZAN!!!!
strona w jezyku angielskim!!!!!!!!!!!!!!!
dzieki za porade ale w polsce mozna robic takie rzeczy bez konsekwencji finansowych w uk ubezpieczalnia potrakruje to odrazu za modyfikacje i dowali wyzsze ubezpieczenie!
na starcie wiadomo nie dowiedza sie ale w razie wypadku-TAK!
gdzies czytalem o blokowaniu wlotu do egr ale to wciaz modyfikacja w swietle angielskich prawa i przepisow ubezpieczalni!
wstawilem zdjecia,na podgladzie byly ale po wstawieniu zniknely?
i to nie jest o egr tylko o servo;) o tym tez czytalem gdzies o modyfikacjach ale wiadomo w uk wymiana nawet radia jest uznawana za modyfikacje!!!!i automatycznie wyzsze ubezpieczenie;(
[ Dodano: Sro Wrz 29, 2010 19:30 ]
nigdzie nie znalazlem informacji o ktory zawor chodzi-co moze byc przyczyna tylko czysta nazwe po angilesku tak jak wstawilem w pierwszych linijkach.a szukalem w jezku angielskim i polskim i ogolnie po kodzie i nic.
a ta strona,ktora podalem to 3 kody na tydzien gratis po bezplatnej rejestracji.pozdro
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum