Forum Klubu ROVERki.pl :: [K-series] Wymiana głowicy 16v, jakieś różnice?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 11:08
[K-series] Wymiana głowicy 16v, jakieś różnice?
Autor Wiadomość
AVF 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 27
Skąd: Łódź



Wysłany: Pią Paź 01, 2010 23:18   [K-series] Wymiana głowicy 16v, jakieś różnice?

Witajcie, swego czasu robiłem uszczelkę głowicy, wtedy też była ona planowana, jak się dowiedziałem była trochę zwichrowana i mechanik powiedział, że trzeba było 0,25 zjechać. Przeraziłem się z lekka, w końcu jak wieść niesie naddatek technologiczny to 0,2. Kto wie czy głowica nie była dotknięta i wcześniej, ale no chyba jakoś to mierzą przed zabiegiem...

Na razie jakichś dziwnych objawów nie ma, lecz liczę się z tym, że uszczelka głowicy może znów zaatakować. Na ten wypadek chciałbym zasięgnąć wiedzy i gdyby się to stało poszukać od razu nowej głowicy.

Z tego co wiem, to głowice serii K w zakresie 1,4 do 1,8 pojemności pasują do siebie zamiennie. Wiadomo, szukałbym czegoś jak najmłodszego, jeszcze nie "liźniętego", więc czemu nie z jakiegoś R25 czy 45. I tu moje pytanie, czy głowice z późniejszych lat czymś się różnią od wcześniejszych? Mój silnik jest z 99 roku, powinno być plug&play, czy jest coś co może przeszkodzić?

Sama wymiana głowicy i ponowna zabawa z uszczelką to chyba jednak tańsza impreza niż całkowity swap silnika, który też nie da 100% pewności.

Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Paź 01, 2010 23:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Paź 02, 2010 08:42   

Różnią się głowice, przede wszystkim w wałku zaworów ssących (niema on miejsca na palec rozdzielacza).
Czyli po kupnie nowej głowicy z 25 czy 45 musisz przełożyć swój stary wałek ssący i będzie tip-top :wink:
 
 
 
AVF 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 27
Skąd: Łódź



Wysłany: Sob Paź 02, 2010 23:11   

No to miło, dzięki za info, mogę spać spokojniej ;)
 
 
t15690b 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 157
Skąd: Cieszyn



Wysłany: Nie Paź 03, 2010 09:33   

ja przekładałem głowice 2004 do 2000 i jeszcze rożni się napinacz paska przynajmniej w tej 2004, i mechanik powiedział mi że pasek w takim wypadku jest krótszy o ileś zębów, a reszta działa znakomicie, ja przełożyłem dwa wałki, bo ja mam jeszcze z kopułką
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [K series] Różnice między uszczelkami w K oraz KV6.
BigBoyPL Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Pon Cze 17, 2013 13:35
BigBoyPL
Brak nowych postów [dyfer] Różnice w dyferencjale - wymiana
frankie Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Czw Maj 28, 2015 08:16
sknerko
Brak nowych postów [K series ] HGF z wymianą uszczelniaczy zaworów.
ciekawy filmik poglądowy
azor77 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 2 Nie Maj 02, 2010 20:48
azor77
Brak nowych postów [All] Silniki K-Series wymiana rozrządu
SyntaX Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 15 Wto Lut 03, 2009 22:33
truten23
Brak nowych postów [L series] wymiana oleju w skrzyni PG1 - instrukcja+zdjęcia
skrzynia PG1, MFT94, wymiana oleju
lineumaciel Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 8 Czw Lip 17, 2008 14:09
lineumaciel



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink