Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4Si 98r] Praca silnika na 3 cylindrach.........
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: thef
Czw Lis 18, 2010 10:57
[R200 1.4Si 98r] Praca silnika na 3 cylindrach.........
Autor Wiadomość
megasam 



Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: kłobuck



  Wysłany: Pon Paź 18, 2010 17:27   [R200 1.4Si 98r] Praca silnika na 3 cylindrach.........

Witam. Posiadam Rover200 1,4 8V i od pewnego czasu nie pali mi na benzynie na 1 cylinder, natomiast na gazie dziala bezproblemowo Podam co sprawdzalismy:
- wymienione uszczelki pod kolektorem ssacym (sa 2)
- wymienione kable wysokiego napiecia
- sprawdzona kompresja (jest 15 na wszystkich tłokach)
- wymienione świece
- wtryski chodza w tym aucie parami i tez działają prawidłowo.
- elektryka sprawdzana i OK
- cewka sprawdzona i OK
Nie mam pojecia gdzie jeszcze patrzec? Pewnie czeka mnie wizyta w serwisie rovera w czestochowie na dźbowskiej. Dostałem też informacje, ze można jeszcze wymienic filtr paliwa? Bardzo prosze o opinie na temat tej awarii bo ja juz słabne!
Ostatnio zmieniony przez megasam Pon Paź 18, 2010 17:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Paź 18, 2010 17:27   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Pon Paź 18, 2010 17:33   

1. Jak sprawdziliście wtryski?
2. Jak sprawdziliście cewkę?
3. Sprawdzić ciśnienie paliwa.

P.S.
Popraw temat na regulaminowy.
 
 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Pon Paź 18, 2010 17:34   

A kopułka i palec rozdzielacza sprawdzone ??
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
megasam 



Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 2
Skąd: kłobuck



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 08:05   

wtryski gosc po prostu zamienil miejscami. Co do cewki to znów 2 niezależnych elektryków stwierdziło ze sprawna. Wiesz ja sie nie znam to nie moja dziedzina i opieram sie na informacjach od ludzi którzy powinni cos wiedziec. Zasugerowałem mechanikowi aby wyciągną wtryski i przekrecił kluczyk to zobaczymy czy bedzie chmurka z wtrysku, jak powiedzialem tak zrobil i paliwo bylo.

[ Dodano: Pon Paź 18, 2010 18:41 ]
palec i cala reszta wymieniona i nic to nie dalo....dobrze ze dorwalem z poloneza bo sa takie same. Wiadomo kosztyyyyyyyyyy.

[ Dodano: Czw Paź 21, 2010 09:05 ]
Witam. Widzę, że ta strona jest tyle warta co marka której dotyczy. Dzięki Bogu problem został rozwiązany przez sprzedaż grata i zakup Toyoty. Nic dziwnego, że już tego w europie nie klepią!
 
 
flapjck1 



Pomógł: 108 razy
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 1747
Skąd: Urzut/Nadarzyn



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 09:42   

widze ze niektorzy sa tyle warci co pieniadze ktore chca zainwestowac w auto,
sorry ale jak wymieniasz czesci prawdopodobnie zle na nie wiadomo czy dobre to nic tym nie uzyskasz
_________________
'99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv :)
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 21, 2010 14:01   

Dziwię się, że nie kupiłeś "bezawaryjnego" pancernego Golfa II który dałby Ci niezawodność. Przecież miałeś młodziutkiego, może ledwie ponad dziesięcioletniego Roverka, w nim nie mogło się nic dziać, jak to możliwe.
Piętnastoletnia Toyota będzie o niebo lepsza, bo przecież to Toyota a Rover to szrot, chyba sprzedam póki ktoś to chce kupić bo zaraz nie będzie części do niego.

Gratuluję i współczuję.
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
EnZo 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 5
Skąd: u.s.t.r



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 14:54   

kup se jeszcze kimono do tej toyoty...będzie dostojniej jak w niej bedziesz grzebał :razz:
 
 
chomik1948 




Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 69
Skąd: Szczecin



Wysłany: Czw Paź 21, 2010 18:33   

masakra... nie chodzi na jeden gar bo może kompresji nie miał...............proste
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Czw Paź 21, 2010 18:59   

Panowie darowalibyście sobie te uwagi :roll: .
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [25]Jakie powinno być ciśnienie w cylindrach silnika 1,8 ben
panpodziemia100 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Maj 08, 2016 11:22
sTERYD
Brak nowych postów [r200,1.4 Si]Dziwna praca silnika.
Zlotowa Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Czw Gru 29, 2011 21:33
Zlotowa
Brak nowych postów [R200 1.4Si 98r] nierówna praca silnika
rymutnh Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Wto Gru 01, 2009 08:26
IROLA
Brak nowych postów [R200 1.6si 99r.]problem z praca silnika i chlodzeniem
trzesie silnikiem i wybija plyn
lukasl28 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sro Wrz 16, 2009 20:52
lukasl28



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink