Witam
W moim roverku wzroslo spalanie z ok. 4.5-5.0l do okolo 8l czyli dosc spora roznica.
Jadac w maxie 120 caly czas trasa spalil okolo 7,5l ( gdzie wczesniej wciagal ok 5l )
A ponad 120km pije jak smok.
Przed samymi wakacjami mialem dokladany intercooler i mniej wiecej po tym czasie wzroslo spalanie ,dawka paliwa ani cisnienie turbiny nie zmieniane.
Macie jakies pomysly co moze byc przyczyna takiego wzrostu spalania
Dzieki za wszystkie pomysly i rady
Pozdro
SPAMU¦
Wysłany: Sro Paź 13, 2010 21:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Czw Paź 14, 2010 06:08
...u mnie np. powodem wzrostu spalania, był skruszały wężyk powrotny z wtrysków. Spalanie też mi wzrosło do ok. 8l, więc może warto sprawdzić wężyki powrotne
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Czw Paź 21, 2010 19:59
...do kupienia w każdym sklepie motoryzacyjnym, koszt ok. 8 pln za metr., wystarczy, że powiesz wężyk przelewowy do wtrysków do diesla- będą wiedzieć o co chodzi
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 52 Skąd: Lublin
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 10:24
Jugol napisał/a:
...u mnie np. powodem wzrostu spalania, był skruszały wężyk powrotny z wtrysków. Spalanie też mi wzrosło do ok. 8l, więc może warto sprawdzić wężyki powrotne
Jugol możesz coś więcej napisać o tych wężykach? Tzn czy widać, że przeciekają? Czy gdzieś są plamy oleju?
Świetnie by było, gdybyś mógł udostępnić jakąś fotkę ze wskazaniem na co patrzeć, bo u mnie wszystko suche (a szukam przyczyn dużego spalania).
Pomógł: 116 razy Dołączył: 05 Lis 2008 Posty: 2338
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 10:40
Wężyki widać pięknie. Zdejmujesz pokrywę silnika i już je masz jak na dłoni, są przy wtryskach, czarne w oplocie śr. zewn. ok.6-8mm. U mnie w miejscach gdzie były popękane, skruszałe było mokro od paliwa, blok, pompa.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Sie 2008 Posty: 52 Skąd: Lublin
Wysłany: Nie Paź 24, 2010 18:17
Jugol napisał/a:
Wężyki widać pięknie. Zdejmujesz pokrywę silnika i już je masz jak na dłoni, są przy wtryskach, czarne w oplocie śr. zewn. ok.6-8mm. U mnie w miejscach gdzie były popękane, skruszałe było mokro od paliwa, blok, pompa.
A czy mógłbyś zaznaczyć dokładnie o które wężyki chodzi? Będę wdzięczny.
Poniżej link do zdjęcia, niestety nie moje... znalazłem na forum
Zdjęcie silnika
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum