Odczepiasz schowek (2 śrubki na dole) i ten duży element pod kierownicą (jedna śrubka po lewej stronie na dole, reszta to wciski). Później odsłaniają Ci się następne śrubeczki, przez które przymocowany jest ten spójny element (ciągnący się w dół i do okoła gałki biegów) po prawej i lewej stronie tego a'la drewna (1 śrubka po lewej i 1 po prawej, poza tym po prawej i lewej stronie tunelu po jednej śrubce). Po odkręceniu tych śrubeczek z wyczuciem ciągniesz do siebie ten podłużny element. On jest jeszcze wciskach, które bardzo łatwo się urywają. Jak je odczepisz, będziesz miał na wierzchu śrubki od tego 'drewnianego' panela z pokrętłami (po prawej dwie śrubki i po lewej dwie śrubki). Zanim to wyciągniesz, odczep jeszcze dwa górne z trzech cięgien od tych pokręteł. Znajdziesz je jak się położysz pod kierownicą i spojrzysz w stronę środka. Będziesz je miał prawie na wierzchu. Wtedy wyjdzie Ci ładnie ten 'drewniany' panel.
Z tą zamykaną półką jest masakra jednym słowem i jeżeli dasz radę to lepiej sobie ją oklej nie wyciągając jej (są dwie śrubki od spodu, od wewnątrz i dwie śrubki po bokach), ale jeżeli się uprzesz to będziesz musiał trochę powyginać ten plastik otaczający to drewno. Gimnastyki w cholerę jednym słowem
odczep jeszcze dwa górne z trzech cięgien od tych pokręteł
Panowie, szybkie pytanie zdjąłem wszystko co mogłem aż do momentu kiedy konsola wisi mi na 2ch linkach od nawiewu, za cholerę nie mogę ich "odpiąć" czy tam odczepić ?! jakaś wskazóweczka?
[ Dodano: Czw Mar 03, 2011 10:17 ]
ok, poradziłem, patrzałem nie tam gdzie trzeba a odczepienie jest rzeczywiście łatwe
Nie trzeba bylo odczepiac, bo to "drewno" jest na zatrzaskach i mozna bylo zdjac samo drewno bez konsoli z nawiewami.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Mar 2010 Posty: 149 Skąd: Lipno
Wysłany: Sob Mar 05, 2011 15:33
Są takie gotowe już okleiny na Allegro do konkretnego autka i modelu ale cena jest dosyc spora - 175 zł za komplet. U mnie w HA to te "drewno" jest na szczęście tylko w konsoli środkowej ale ze względu na koszt chyba sobie podaruje, może innym razem ze zmianą podświetleń
Na pewno zamieszczę fotki, już obiecałem kilku osobom z forum
Zmiana całego podświetlenia w samochodzie w 100%, czekam na paczkę z brakującymi ledami itp, wtedy skończę zegary i resztę konsoli, z elementów które zrobiłem jak na razie jestem bardzo zadowolony, kolor główny podświetlenia to niebieski.
jak na razie mam panel od podgrzewania lusterek, panel od podnoszenia szyb, włączniki podgrzewania szyby tylnej i świateł przeciwmgielnych, włączniki od nawiewów i klimy, bagażnik, środek, schowek, stacyjka, natężenie światła, część zegarów... także praca wre jeszcze pokrętła nawiewów i tarcze zegarów, odezwę się na pewno, pozdro
Udało mi się pokonać większość przeciwności, finalnie złożone będzie po weekendzie jak dojdzie mi półka pod radio z przesuwaną klapką. Efekt przeszedł moje oczekiwania, kobieta zaakceptowała więc jest dobrze nie wyszła dyskoteka, ani też "folklor" oczywiście to moja ocena konstruktywna krytyka mile widziana hehe
zdjęcia robiłem na szybko, postaram się jeszcze na spokojnie o lepsze ustawienie aparatu i dobrą jakość, to tak poglądowo na razie uznajmy ciężko też widać bo efekt diody na aparacie widać jak gdyby miała ona 50wat mocy, idzie taka łuna, a na żywo jest to małe światełko lub mała poświata więc nie odzwierciedla tego co jest np na zdjeciu licznika widać jak gdyby był niebieski, a w realu to tylko refleksy neibieskiego odbijające się od alu ramek
Bardzo podobają mi się podświetlenia samych zegarów, czerwone wskazówki i białe liczby. Chyba, że to zdjęcie ostro przekłamuje
Może napisz jak to wszystko zrobiłeś.
zdjęcia przekłamują bo na żywo wygląda lepiej , wskazówki to czerwony (żarówka) lakier fluorescencyjny pięknie mieni się w słońcu w dzień, a wieczorkiem też wygląda to inaczej niż wcześniej na zdjęciach są ponure ale naprawdę kolor jest bardzo żywy...
niebieski na zegarach też nie jest taki intensywny jak na zdjęciach, bo wydaje się, że aż jest za mocny, a na żywo jest tylko poświata lekka
choć osobiście uważam, że najpiękniejszy efekt wyszedł mi z zegarka, nie ważne czy dzień czy noc wygląda charakterystycznie
koszta nie są duże, tylko chęci i trochę czasu wieczorkami, na 1wszy raz wyjecie wszystkiego wydaje się trudne, ale to nic takiego... jutro montuje półkę pod radio i resztę, na reszcie auto przestanie być rozgrzebane,
nic tylko robić panowie, może inne kolory? inna koncepcja
Założę się, że w nocy nie da rady jechać od tego blasku niebieskich światełek. Jak dla mnie do R pasuje bardziej czerwone, bądź bursztynowe podświetlenie. Mniej męczy oczy. Im mniej światła w kabinie tym lepiej. Fajnie by było zrobić coś takiego jak w Saabie....
Mimo wszystko gratuluje modyfikacji
No właśnie może czas na lepsze zdjęcia żeby bardziej to zobrazować, bo ciężko to przełożyć ale właśnie tak nie jest, niebieski na żywo na liczniku jest tylko leciutką poświatą, odbijają się fajnie promienie od au ramek, trochę mocniej w miejscu gdzie są kierunkowskazy, ale jak się je włączy to widać zielone mrugające lampy, a na zdjęciach to żarówa jest bardzo
ale nie dziwie się bo pokazywałem zdjęcia znajomym a potem szli do auto zobaczyć to każdy mówił, że musiałem coś zmieniać jeszcze po nocy jeździłem już i jakoś mi tak milej bo jest ciut jaśniej niż jak było ori, co do czerwonego na liczniku to nie wiem, ale testowałem włączniki i konsole (podświetlenie w momencie pozycyjnych) i też wyglądało dobrze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum