Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 80 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon Lis 01, 2010 13:56 [R75] Licznik wskazuje 999999
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2002
Witam !
Po długim czasie bezawaryjnosci mam cos nowego
Zaczne od początku, jadac do pracy zabieram po drodze dosc "duzego" znajomego, wiadomo fotel pasazera oduniety na maxa do tyłu.
Od jakiegos 1-2 tygodni jadąc samochodem słyszałem taki dziwny "brzdęk" po prawej stronie w okolicy fotela ( taki jak w butelce macie wode i szybko nia ruszycie to jest takie puste "blukniecie") tymbardziej ze pod fotelem woze płun do spryskiwaczy poprostu to olałem.
Wczoraj komletnie padł mi akumulator miernik pokazywał całe 0.5 V, myslałem ze całkiem wysiadł ale podłączyłem go do prostownika i zostawiłem tak na pare godzin.
Wracając zeby sprawdzisc co sie dzieje w samochodzie było czuc zapach jakby cos sie zaczynało palic.
Po zapachu doszedł do owego fotela i silnika który steruje foelem w przod i tył jak go dotknąłem to sie prawie poparzyłem.
Jak sie okazało jakims cudem włącznik od przesuwania fotela był w takiej pozycji ze sam co jakis czas załączał silnik w kierunku odsuwania fotela a wiec nie mogłem tego zauwzyc bo był juz odsuniety na maksa było tylk słychac własnie ten dziwny "brzdek" załączanego silnika.
Dziwne ze bezpiecznik tego nie wyłączył czyzby technicy rovera walneli sie w doborze zabezpieczeń wkoncu 30A to kawał prądu, całe szczęscie ze samocho sie nie zapalił !
A finał tego jest taki ze po tym rozładowaniu aku do zera licznik wskazuje 999 999... i co z tym zrobić ?
...moze zgłosic do Rovera po jakas nagrode ze jako pierwszy do miliona kilosow dobiłem
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Lis 18, 2010 23:31, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 01, 2010 13:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
kumplowi też wyskoczyły same 9 tyle że w BMW, ale to wina kolesia który podłączył się pod komputer i coś uwalił, nie można dojść z tym do ładu a też jestem ciekaw co to
Pomógł: 1 raz Dołączył: 25 Sie 2007 Posty: 80 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sro Lis 03, 2010 14:38
Do konca tygodnia postaram sie skontaktowac z emerytowanym gosciem z BMW z tego co wiem to ma kilku dobrych magików, zobaczymy...
Dam znac jak cos sie dowiem moze jest jakas chałupnicza metoda
A co myślicie na temat zabezpieczenia tego silnika od foteli, gdzies straciłem RAVE a nie chce mi sie odkrecac całego "siedziska" zeby zobaczyc prąd znamionowy tego silnika.
Wychodzilo by ze na 30A zabezpieczenie silnik ma z 360 Wat, czy ja wiem... gabaryty wyglądaja dosc skromnie na taką moc, no i dlaczego bezpiecznik sie nie spalił mogłem stracic samochod w wyniku pozaru. Co o tym myslicie ?
[ Dodano: Sro Lis 03, 2010 14:38 ]
Niestety skontaktowanie z gościem będzie trwało długo.
Próbowałem połączyć sie przez VAG-a i OBDcan, ale nic z tego nie wyszło.
Mam kable do OBD2 teraz wypadało by zdobyć interfejs do testbooka T4 moze samemu uda mi się to osunąć, możecie polecić jakis pewny link podobno gdzieś/kiedyś chodziła po sieci legalna darmowa wersja z drobnymi ograniczeniami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum