Forum Klubu ROVERki.pl :: [L-series] "Wolny wydech" w Dieselku
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[L-series] "Wolny wydech" w Dieselku
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Lis 07, 2010 23:25   [L-series] "Wolny wydech" w Dieselku

Witam,

Tak siedziałem od kilku dni nad rożnymi projektami do szkoły i jak zwykle coś mi się tam przypomniało i mnie zachęciło do pewnej przeróbki.

Ze będę zakładał wtryski od SDI, oraz wywalę cały system EGR razem z sterowaniem i usunę jak zwykle katalizator.

Na miejsce kata nie wiem co pójdzie czy znów strumienica (żeby była jakaś atrapa i nie tak pusto pod autem) czy rura zwykła 63mm :grin: :ok: To myślę żeby tez wywalić tłumik końcowy całkiem i dociągnąć tam dalej rurę 63mm wygięta w dol czy kupić atrapę tłumika końcowego z tak zwanym przelotem :wink: ("Wolny wydech")

Taka atrapę tłumika:
http://allegro.pl/sportow...1292028104.html ale z średnicą 60 lub 63,5mm

lub http://allegro.pl/tlumik-...1307677688.html

Albo coś własnego z starego tłumika z buduje jako atrapę :wink:


Jeździłem na probe tez raz bez tłumika i odgłos na nieziemsko fajny tak fajnie burczy. oraz jak wiadomo i mniej restrykcji jest w wylocie w Dieslu tym lepiej dla Turbo :wink:



Ma tak może ktoś lub miał, co wy na to :mrgreen: Zapraszam na dyskusje :grin:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lis 07, 2010 23:25   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 11:38   

Policja na bank przyczepi się do tego :P
_________________
Sprzedam wszystkie części do MG ZR :)
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=101710
 
 
seyfer 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 04 Sty 2007
Posty: 735
Skąd: PCT

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 11:47   

Podobny efekt miałem jak sie kiedyś tłumik przy dolocie urwał :P Warcał Rycał i Cescał cały a hałas w środku nie do zniesienia :/
_________________
była..600-tka ;)
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 11:52   

seyfer, Jak się utnie zaraz przed złączem elastycznym nizej kolektora wydechowego to jest głośno. Ale im dłuższa rurka i więcej zagięć ma to hasał hamuje :wink:

Po próbuje to :razz: W środku tak głośno to nie jest znów tylko obawiam się autostrady :mrgreen: Zobaczę co moich mechanicy mi powiedzą :roll: :razz:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Pon Lis 08, 2010 13:16   

witaj!

ja mam pelen przelot, nowa plecionka za kolektorem, przelot rura zamiast katalizatora, i koncowy taki jak w tej aukcji:

http://allegro.pl/nowe-un...1307858575.html

tlumik ma rzekomo (zgodnie z info na stronie producenta montii homologacje), generalnie glosny nie jest, mily basik, silnik sie odmulil w dolnej parti obrotow.

ogolnie polecam :)

pozdr :)
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 14:55   

w dieslu to raczej sensu nie ma :wink:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 15:45   

szoso420, W dieslu ma to dopiero sens :razz:

nicco_nuwai, ohhh dokładnie o takie coś mi chodzi :wink: Czyli w środku głośno nie jest a mógł byś filmik nakręcić jak to brzmi :razz: :?:

Tylko masz może ciszej bo masz przy 50mm jak w tej aukcji mniejsza średnice niż cały wydech co ma 63mm :roll:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 16:28   

w każdym silniku turbo wolny wydech da coś ;) w n/a pasuje to juz jakos policzyc, ale w turbo mozna zrobic tez screamer pipe ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lis 08, 2010 16:49   

Podepnę się pod temat. Mam ostatnio takie odczucia- czasmi, ale się zdarzają. Jakby kat był zapchany, jak już silnik jest rozgrzany i mu wstawię tak pod 4tyś. obr. to jakby się wtedy odmulał i bardziej czarno się robi przez chwilę za mną. Autko a w końcu już 10 latek- prawie 11 w sumie. Czy wywalić kata i dać strumiennicę, lub imitację kata ?? Czy moje objawy ustąpią ??
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 12 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 17:01   

bardzo możliwe, że kat się zapchał albo zapadł ;) wytnij, opyl na allegro ;) a zamiast niego wstaw albo rure albo jakaś imitacje kata, jesli masz rygorystycznego diagnoste ;)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lis 08, 2010 17:05   

Diagnosta postępuje zawsze tak: nie pozwala mi wjechać, sam z wielką gracją wsiada i wjeżdża do pomieszczeń diagnostycznych. Następnie wsio testuje. Odając kluczyki zawsze mówi to samo: - Zadbane autko z klasą. Sprawny. Do kanału nawet nie złazi. Ma takiego banana na gębie jak siedzi w nim, że aż się boję, że mi tapicerke zmoczy :hahaha:
 
 
nicco_nuwai 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Sty 2009
Posty: 172
Skąd: Władysławowo



Wysłany: Pon Lis 08, 2010 19:49   

Remi55 napisał/a:
szoso420, W dieslu ma to dopiero sens :razz:

nicco_nuwai, ohhh dokładnie o takie coś mi chodzi :wink: Czyli w środku głośno nie jest a mógł byś filmik nakręcić jak to brzmi :razz: :?:

Tylko masz może ciszej bo masz przy 50mm jak w tej aukcji mniejsza średnice niż cały wydech co ma 63mm :roll:


moge cos nagrac jesli chcesz - na dniach jak przestanie padac :)

glosno nie jest ciagnalem pare razy pod czerwone pole przy ostrym upalaniu i na zewnatrz owszem slychac auto, ale z relacji nasluchujacych znajomych jest naprawde ok - nie slychac auta z kilometra ze jedzie "komin". w srodku przy 2k-2,5k rpm jest niewiele glosniej niz na seryjnym, przy 3-5rpm jest odczuwalnie glosniej, ale nadal da sie spokojnie rozmawiac (abstrahuajc od tego ze auto ogolnie jest slabo wytlumione, i szum powietrza, opon, odlglos silnika przy duzej predkosci i obrotach powyzej 3k jest duzy - to tlumik przy tym i tak jest niewiele glosniejszy od halasu wszystkiego wkolo). moja zona po podrozy 300km - stwierdzila ze jest ok - glowa nie boli - gadac sie da - jest ok.

pozdr
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 19:55   

Jugol, Powiem tak pamietam ze u kolegi Nextassy z forum miał przebieg ponad 200tys i jak mówił ze autko strasznie muli. Doradziłem mu żeby kata wywalił i mówił ze od razu inne auto i ma pełna moc. Ja bym tak juz przy 150kkm wywalił kata :wink:


nicco_nuwai, Prosił bym bardzo o jakiś filmik jak to słychać w środku i na zewnątrz. No do 5tys nie kręcę i nawet jak na autostradzie jadę to gora 3,5tys obrotów :razz: O taki feedback mi chodziło :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Pon Lis 08, 2010 22:31   

ezy napisał/a:
Możesz się od razu sam wpisać tu:
http://forum.roverki.eu/v...a+sprzedawc%F3w
Zawsze to też jakies osiągnięcie


Nie bardzo rozumiem o co Ci biega w tym poście ?? :hm:

[ Dodano: Pon Lis 08, 2010 22:31 ]
...dziwnie dziwne- post zniknął ;>
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Pon Lis 08, 2010 23:18   

Mi się uwalila rura od katalizatora do tłumika tylnego. NIE DA SIĘ JEŹDZIĆ. Dziwie się tym co montują te buki i tak jeżdżą chociaż oni to pewnie nawet za miasto nie wyjeżdżają tymi bolidami.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 00:37   

alexi napisał/a:
buki


??
 
 
Alexi 




Pomógł: 6 razy
Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 584
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 06:58   

Super turbo sportowe wymiatające nakładki na wydech tylny.
_________________
0-100 km/h - 8,25 sec!
'Nie pałuj gdy silnik Twój zimny jest'
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 14:23   

aaaaaaaaaa, teraz zakumałem. Ja nie mam zamiaru zakłądać żadej końcówki na wydech. U mnie nawet nie widać, że jest tłumik, końcówka. Fajnie takim jak wyżej piszesz kopary opadają, jak zostają na światełkach z tyłu. Widok we wstecznym- bezcenny :taa:
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Wto Lis 09, 2010 17:07   

Jugol, hehe.. dokładnie mi się to podoba w 45 ze nie widać wydechu :razz:

[ Dodano: Wto Lis 09, 2010 17:07 ]
Sie waham teraz nad rura sama lub wydechem bez końcówki i samemu coś dorobić :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Jugol 



Pomógł: 116 razy
Dołączył: 05 Lis 2008
Posty: 2341



Wysłany: Wto Lis 09, 2010 19:22   

Dzisiaj zapadła decyzja. Przy okazji wymiany filterków i oleju, pomiary poczyniłem- bydzie strumienica :mrgreen:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Zasady kącika "Tuning mechaniczny"
piter34 Tuning mechaniczny 0 Pon Kwi 02, 2007 11:07
piter34
Brak nowych postów Ogłoszenie: Rover "K" seria
kasjopea Tuning mechaniczny 0 Pią Lip 19, 2013 17:53
kasjopea
Brak nowych postów [MGF] wydech "Phoenix Quad Exhaust"
gdzie kupie?
trollbee Tuning mechaniczny 5 Sob Sie 30, 2008 13:22
michalswiatek
Brak nowych postów [R all] Evo "K" series
rodi_ Tuning mechaniczny 8 Wto Maj 20, 2008 17:21
Yog-Sothoth
Brak nowych postów R200 tłumik "dedykowany" od Michael Tuning System
muzyczny_rover Tuning mechaniczny 20 Pią Maj 08, 2009 16:17
Roj



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink