Wysłany: Pon Lis 22, 2010 17:35 [R220] Ciężko chodzące Cięgno przy Turbo czy zawór EGR
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998
Mam problem ponieważ mój roverek kopci i jego obroty przy 4 tyś lekko spadaja i rosną utrzymując wartość 4 4.5 tyś. Kopcenie zaczeło się gdy padł mi wąż od IC jezdziłem troche z pekniętym wężem założyłem nowy 350 zł i zaczołem jezdzić:P przy redukcji przy 4 tyś zostawia chmure ciemny dymek ktoś powiedział mi ze to zawór EGR jest zawalony nic z nim nie robiłem jeszcze potem ktos inny ze ciegno od turbo mi niechce sie chować i moze być to przyczyną ponieważ ma nadcisnienie i cos sie tam nie domyka wiec to pytanie czy regenracjia turba??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 17:57, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 22, 2010 17:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
jakieś inne objawy poza dymieniem ? może trzeba go tylko przepalić ?
Mi kiedyś baaardzo dymił....przez jakiś czas cisnąłem ile wlazło (dawało za mną jak z lokomotywy) po pewnym czasie dym zmalał do normy i gitara.
Bozzzz, Tak ci kolego powiem że regeneracja turbiny się nie opłaci wykasują cię jak za zboże a urzywke w dobrym stanie kupisz już od 350zł ja ostanio wymieniałem turbo, ale to auto zostawiało taką zasłone dymną że nie widziałem nic w tylniej szybie i przez dwa dni wywalił w tłumnik 3l oleju.
[ Dodano: Sob Lis 27, 2010 01:17 ]
Po wymianie turbiny kopcił jeszcze przez pare kilometrów ale wypalił wszystko i teraz jak mu konkretnie depne to nie widać nawet chmurki
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum