Forum Klubu ROVERki.pl :: [R220] Ciężko chodzące Cięgno przy Turbo czy zawór EGR
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R220] Ciężko chodzące Cięgno przy Turbo czy zawór EGR
Autor Wiadomość
Bozzzz 



Dołączył: 08 Paź 2008
Posty: 9
Skąd: Kobyla Góra



  Wysłany: Pon Lis 22, 2010 17:35   [R220] Ciężko chodzące Cięgno przy Turbo czy zawór EGR
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1998

Mam problem ponieważ mój roverek kopci i jego obroty przy 4 tyś lekko spadaja i rosną utrzymując wartość 4 4.5 tyś. Kopcenie zaczeło się gdy padł mi wąż od IC jezdziłem troche z pekniętym wężem założyłem nowy 350 zł :( i zaczołem jezdzić:P przy redukcji przy 4 tyś zostawia chmure ciemny dymek ktoś powiedział mi ze to zawór EGR jest zawalony nic z nim nie robiłem jeszcze potem ktos inny ze ciegno od turbo mi niechce sie chować i moze być to przyczyną ponieważ ma nadcisnienie i cos sie tam nie domyka wiec to pytanie czy regenracjia turba??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 22, 2010 17:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lis 22, 2010 17:35   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
plemaster 



Pomógł: 21 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 391
Skąd: Wrocław

Rover 200

Wysłany: Sro Lis 24, 2010 21:06   

jakieś inne objawy poza dymieniem ? może trzeba go tylko przepalić ?
Mi kiedyś baaardzo dymił....przez jakiś czas cisnąłem ile wlazło (dawało za mną jak z lokomotywy) po pewnym czasie dym zmalał do normy i gitara.
 
 
 
kamax_19 



Pomógł: 14 razy
Dołączył: 17 Lis 2008
Posty: 503
Skąd: Ostrów Wlkp

Rover 200

Wysłany: Sob Lis 27, 2010 01:17   

Bozzzz, Tak ci kolego powiem że regeneracja turbiny się nie opłaci wykasują cię jak za zboże a urzywke w dobrym stanie kupisz już od 350zł ja ostanio wymieniałem turbo, ale to auto zostawiało taką zasłone dymną że nie widziałem nic w tylniej szybie i przez dwa dni wywalił w tłumnik 3l oleju.

[ Dodano: Sob Lis 27, 2010 01:17 ]
Po wymianie turbiny kopcił jeszcze przez pare kilometrów ale wypalił wszystko i teraz jak mu konkretnie depne to nie widać nawet chmurki :grin:
 
 
 
mi_sza1 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 287
Skąd: Terespol



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 21:26   

Bozzzz napisał/a:
przy redukcji przy 4 tyś zostawia chmure

przy takich obrotach w dieslu redukujesz bieg na niższy???
toż to zabójstwo dla samochodu.
pewnie turbina na wykończeniu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R25 2.0 iDT] ciężko chodzace pedały ;/
cys90 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Sro Lut 10, 2010 15:09
iwan00
Brak nowych postów [R200SDI] Ciezko chodzace drzwi
xtek Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 17 Pon Sty 05, 2009 09:18
jackson420
Brak nowych postów [Rover 25]Cieżko chodzace wspomaganie. Babelki w zbiorniczku
gorski32 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pią Lip 19, 2013 11:23
Julek
Brak nowych postów [R220] turbo GT 15 problem przy regeneracji
tedik Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Nie Paź 30, 2016 09:56
Markzo
Brak nowych postów [R220 sd 97] Zawor Nagrzewnicy
xmen38 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Wto Sty 28, 2014 16:08
dawid8906



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink