Forum Klubu ROVERki.pl :: [MG ZT] Problem po wymianie klocków
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[MG ZT] Problem po wymianie klocków
Autor Wiadomość
art034 



Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 14
Skąd: sandomierz



Wysłany: Sob Lis 27, 2010 16:31   [MG ZT] Problem po wymianie klocków
Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2005

Witam dziś wymieniłem sobie klocki hamulcowe z przodu i po wymianie spada mi pedał hamulca, zachowuje się tak jakby zapowietrzył się uklad hamulcowy.
Mam pytanie czy trzeba odpowietrzać układ po wymianie klocków zaznaczam ze przed wymianą hamulce były sprawne z góry dziękuję za porady
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 21, 2011 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lis 27, 2010 16:31   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Pieta 




Pomógł: 72 razy
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 1025
Skąd: Gdańsk

Rover 75

Wysłany: Sob Lis 27, 2010 18:53   

Jeżeli nic nie było grzebanę przy przewodach i cylinderkach, nie trzeba odpowietrzać.
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Sob Lis 27, 2010 20:01   

art034 napisał/a:
czy trzeba odpowietrzać układ po wymianie klocków
podczas cofania tłoka, powinno się minimalnie odkręcić odpowietrznik z nałożonym przewodem zanurzonym w płynie hamulcowym w butelce, by płyn się cofnął do butelki bez oporów.Przed końcem cofania tłoka ,zakręcić odpowietrznik.Nie odkręcenie odpowietrznika podczas cofania tłoka,może doprowadzić do uszkodzenia uszczelnień.Tak czy tak, musisz odpowietrzyć.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
art034 



Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 14
Skąd: sandomierz



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 10:17   

Dzięki za podpowiedź wymienialem klocki w poprzednich moich autach i nigdy taki problem nie wystąpił dlatego byłem bardzo zdziwiony że tak się stało.
Spróbuję odpowietrzyć jeszcze dziś
Pozdrawiam
 
 
Dziadek 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 22 Maj 2008
Posty: 957
Skąd: Dąbrowa Górnicza



Wysłany: Nie Lis 28, 2010 22:11   

Po wymianie nigdy nie musiałem odpowietrzać,ale należy pamiętać po złożeniu wszystkiego o podpompowaniu pedału,żeby tłoczek wrócił na swoje miejsce- mógł być zbyt głęboko wciśnięty.Kilka kopnięć i powinno być OK.
_________________
Sprawdzajka pisowni nie boli.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R75] ABS - problem po wymianie tarcz i klocków
dziuniek Rover serii 75, MG ZT 7 Pią Sty 11, 2013 15:06
apples
Brak nowych postów [R75] piszczące hamulce po wymianie tarcz i klocków
dexter77 Rover serii 75, MG ZT 22 Wto Gru 15, 2015 12:35
sknerko
Brak nowych postów [R75] Problem z przewodem czujnika klocków hamulcow
mkowals5 Rover serii 75, MG ZT 3 Czw Wrz 03, 2009 21:06
dukat11
Brak nowych postów [R75] Problem z ABS po wymianie czujnika
lucass Rover serii 75, MG ZT 1 Nie Cze 14, 2009 10:03
SeniorA
Brak nowych postów [R75] Problem z kluczykiem po wymianie baterii
oparek Rover serii 75, MG ZT 19 Pon Lip 20, 2009 22:26
601s



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink