Typ: TDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Witam!
Ostatnio podczas podrozy na dworzec pkp zniszczyl się pasek klinowy wielorowkowy... powodem tego jest popsuta szpulka/napinacz po ktorej sie obraca. Wszystko było by pięknie gdy by nie problemy z kupieniem nowej części, otóż "potrzebny jest element z "bolcem" w miejscu takim jak na zdjeciu". Wszystkie częsci które zamawiane są w różnych sklepach w mieście różnią się od tej która się popsuła, sprawa ciągnie sie już tydzien... Na koniec dodam że ze strony sprzedawców zamawiających część pojawily sie teorie dotyczącego tego iż mam silnik z angielskiego samochodu i wszystko jest odwrotnie (lewa z prawą zamieniona)... (pozostawie to bez komentarza - chcialem zilustrowac profesjonalizm "wielkich znawców".)
Wracając do głównego wątku chcialem się poradzic co należy zrobic w tej sytuacji tj. gdzie można dostać interesującą mnie część? Poniżej zdjęcia.
Pasek jest potrzebny do działania: wspomagania, pompy wodnej, chyba klimatyzacji. Obok niego znajduje się krótszy pasek napędzający alternator.
Pozdrawiam i przepraszam za mój "laicki" sposób opisania problemu...
Zdjęcia w linkach ponieważ opcja dodawania załącznikow zastrajkowala.
Ostatnio zmieniony przez walkie Sob Gru 04, 2010 11:50, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Pią Gru 03, 2010 17:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Pią Gru 03, 2010 18:01
Witaj,
Ten który mają wszyscy to PQG100230. Ty zaś potrzebujesz napinacz, który był stosowany w wersjach do 97 roku, czyli PQG100150. Jeśli nic się nie zmieniło (a tak mi się wydaje), to dostępny jest tylko w oryginale MG ROVER.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum