Forum Klubu ROVERki.pl :: [45]HFG i remont silnika?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[45]HFG i remont silnika?
Autor Wiadomość
RaD256 




Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 31
Skąd: Jaworzno



Wysłany: Pon Gru 20, 2010 00:40   [45]HFG i remont silnika?
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 2001

Mam pytanko. Przydarzyła mi się awaria HFG tylko bardzo gwałtowna. Autko Rover 45 po wymianie kompletnego rozrządu nie przejechało nawet 300 km. Przy wymianie wszystko było ok. Jeździłem delikatnie autem jako że ostra zima to i tak się poszaleć nie da. Jeździło auto normalnie, gdy jechałem dzień przed awaria samochodem wszystko było ok. Natomiast następnego dnia po wyjechaniu z garażu nie zauważyłem plamy oleju pod samochodem. Przejechałem jakieś 20 KM i zorientowałem się że padło ogrzewanie. Po otwarciu maski samochodu cały zbiornik wyrównawczy był w "majonezie" oleju nie było w silniku ani kropli:/ Czy komuś sie przytrafiła kiedykolwiek tak gwałtowna awaria? Silnik na pewno do wyrzucenia na śmietnik jak i cały układ chłodzenia zapaćkany. I tu moje pytanie. Auto kupiłem za 13 tys. Czy to się opłaca naprawiać? I jakie mogły by być szacowane koszty takiego remontu. Oraz czy przy wymianie rozrządu i pomp mechanik mógł coś "spaprać"? Tzn źle ustawić pompę albo dać złą przez co za duże ciśnienie tak mogło zdewastować uszczelkę? Bo nie był to powolny proces:/ dzień przed awaria ani oleju ani plamy nie było. Wiem bo dolewałem płynu do spryskiwaczy i sprawdzałem pozostałe dokładnie 12h przed felernym wyjazdem. A i dodam że przebieg samochodu to 95 tys KM rocznik 2001.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Gru 20, 2010 00:40   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Squid 




Pomógł: 8 razy
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 167
Skąd: Łęczna

Rover 400

Wysłany: Pon Gru 20, 2010 10:31   

RaD256 napisał/a:
Natomiast następnego dnia po wyjechaniu z garażu nie zauważyłem plamy oleju pod samochodem.


Czyli najpierw wykapał Ci olej ? I jechałeś bez oleju 20km? A kontrolka od oleju się nie świeciła?
 
 
 
RaD256 




Dołączył: 20 Paź 2009
Posty: 31
Skąd: Jaworzno



Wysłany: Pon Gru 20, 2010 12:58   

Hmm nie wykapał cały olej bo gdyby tak było kontrolka na pewno by nie zgasła po odpaleniu silnika. I silnik by się przegrzał momentalnie. Aż taki lewy to nie jestem. Ale tak kontrolka lekko mrugła gdy się zatrzymałem by sprawdzić czemu ogrzewanie nie działa. Silnik też nie był jakoś bardzo gorący. Ale gdy sprawdziłem bagnetem oleju zero.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 45 2.0 idt] remont silnika
Excalibue Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sro Paź 12, 2016 19:57
Excalibue
Brak nowych postów [R416] Remont silnika ??
co kupic, gdzie i za ile!!
danterape Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 16 Pią Wrz 05, 2008 21:23
NEOSSS
Brak nowych postów [R416]Remont silnika
adisek7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Gru 27, 2013 11:01
sTERYD
Brak nowych postów [R416] 1,6 16v Remont silnika
krk Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Wrz 15, 2010 19:28
piotrekcrash
Brak nowych postów [R416] Remont silnika 16k4f
KRIS2105 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Sro Lut 20, 2013 13:09
KRIS2105



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink