Forum Klubu ROVERki.pl :: [214] podswietlenie nog ,pomoc?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kasjopea
Sob Gru 25, 2010 15:03
[214] podswietlenie nog ,pomoc?
Autor Wiadomość
sew87 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 573
Skąd: rzeszów

Rover 75

Wysłany: Sob Gru 25, 2010 14:44   [214] podswietlenie nog ,pomoc?
Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: wszystkie Rok produkcji: wszystkie

witam chcialbym zrobic sobie podswietlenie nog w moim roverku ,zakupilem takie neonki czy jak to nazwac tylko nie wiem do czego to przymocowac i czym najlpepiej i jak rowniez gdzie podlaczyc tak aby jak zamykam dzwi to one przygaszaja poniewaz jestem laikiem elektonicznym wiec licze na wsza pomoc .
_________________
sew
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 25, 2010 14:44   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Sob Gru 25, 2010 16:23   

Ten caly kit ma wejscie na zapalniczke, patrzales jak to dziala w ogole? Podlaczales?

Ja bym zrobil tak.
1. W jakis sposob zamontowal te lampki. W najgorszym przypadku na jakies trytyki do plastików pod nogami czy jak. Najlepiej bezinwazyjnie, czyli tak bys mogl w razie czego zdemonotowac bez niszczenia jakiegokolwiek elemenetu wnetrza.

Montaz ten to tylko i wylacznie Twoja sprawa.

2. A podlaczenie do instalacji zrobil bym pod lampke wewnatrz. Jako, ze nie chcialoby mi sie przy bezpiecznikach szukac odpowiedniego przewodu podpial bym sie pod sama lampke (czyli demontaz podsufikti i slukow:) albo pod czujnik w drzwiach :P

Kurde nie da sie tak przez neta wytlumaczyc Ci gdzie co i jak masz podpiac. Po prostu pod plusa i minusa;) tyle. Najlepiej wez jakiegos kolege w miare ogarnietego kup dwa piwa i do dziela:)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
greg-si 
Klubowicz