Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
Witam, mam pytanie dotyczące podgrzewania lusterek. Kiedy powinno się włączyc? Tylna szyba grzeje lusterka nie. Czy ich ogrzewanie ma osobny bezpiecznik? Jeśli tak, gdzie go szukac? Pozdrawiam.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Gru 30, 2010 12:02 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Spawdziłem bezpieczniki, są ok. Sprawdziłem napięcie na przewodach od lusterek, od kierowcy jest, od pasażera nie ma napięcia. Oba lusterka zimne jak cała okolica.
Grzanie włącza się jak wcześniej jest napisane, napięcie na lusterku kierowcy mam po przekręceniu kluczyka w stacyjce, ale w drugim nie ma Ale tak jak pisa lem, oba nadal zimne.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Lis 2008 Posty: 94 Skąd: Radom
Wysłany: Pon Sty 03, 2011 20:39
zazwyczaj w 99% to padają maty grzewcze ponieważ podgrzewanie lusterka włączają się automatycznie po przekręceniu kluczyka a przy niższych temperaturach grzeją prawie non stop i maty się szybko zużywają a czasami przepalają lusterka występuje tak jak by rdza lepsze rozwiązanie jest w 600 ręczne ale tak to w 400 producent wymyślił tak jak z środkowym nawiewem z kratki niby ma to ułatwić a sprawia problem, ja osobiście polecam sam wkład lusterka z mata grzewcza wtedy ma się pewność że na 100% będzie dłużej grzało
Sterujesz lusterkiem na maxa w stronę kabiny, aby szkło odstawało na zewnątrz. Wkrętaczkiem wypychasz szkło na zewnątrz - trochę lekkich manewrów i powinno wyskoczyć z zatrzasków. Rozpinasz przewody i gotowe. Teraz trzeba podgrzać suszarką obudowę szkła, aby lekko z niej wyszło, potem zrywasz starą matę i zmywasz pozostałości kleju. Naklejasz nową matę i znów trzeba suszarką rozgrzać plastik, aby szkło weszło. Ja musiałem w tym plastiku zrobić nowe otwory pod wsuwki. Montaż też w sumie łatwy. Było to gdzieś opisane na forum. Teraz żałuję, że nie zamówiłem od razu dwóch mat - ta nowa grzeje zdecydowanie lepiej od fabrycznej.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 10:28
gregor13 napisał/a:
Sterujesz lusterkiem na maxa w stronę kabiny, aby szkło odstawało na zewnątrz. Wkrętaczkiem wypychasz szkło na zewnątrz - trochę lekkich manewrów i powinno wyskoczyć z zatrzasków. Rozpinasz przewody i gotowe. Teraz trzeba podgrzać suszarką obudowę szkła, aby lekko z niej wyszło, potem zrywasz starą matę i zmywasz pozostałości kleju. Naklejasz nową matę i znów trzeba suszarką rozgrzać plastik, aby szkło weszło. Ja musiałem w tym plastiku zrobić nowe otwory pod wsuwki. Montaż też w sumie łatwy. Było to gdzieś opisane na forum. Teraz żałuję, że nie zamówiłem od razu dwóch mat - ta nowa grzeje zdecydowanie lepiej od fabrycznej.
maty matami, a ja wymieniłem cały wkład na asferyczny z podgrzewaniem i nie ma problemu martwego pola. Co prawda na razie po stronie pasażera, ale jak się cieplej zrobi troszkę to i kierowcy też zmienię. Mata w lusterku pasażera jest mniejsza niż oryginał, ale za to lepiej grzeje, wkład bez problemu wszedł w oryginalny plastik, trzeba było konektorki zmienić na mniejsze,bo oryginalne nie chciały 3mać, ale zapalniczka i koszulka termokurczliwa dały radę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum