Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
No i stało sie padła mi chłodnica oleju cieknie olejem aż niemiło
I teraz moje pytanie.
Mam mozliwość zakupu w dwóch wersjach.
1) Rzekomo oryginał za 200zł
2) Rzekomo z BMW E46 2.0D za 50zł
Tylko jest mała różnica w RAVE pokazana jest oryginalna w wersji 1 natomiast z racji okazyjej ceny wole od BMW tylko że tam króćce są po przeciwnej stronie i teraz pytam czy to na coś wpłynie i czy uda się taką zamontować.
W załączeniu podaje fotki tych chłodniczek.
_________________ Taki sobie R75
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 23:25, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 20:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 81 razy Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 901 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw Sty 31, 2008 20:48
Oczywiście zamontować się da ale wolałbym oryginał bez przerabiania węży , a pózniej mogą się gdzieś obcierać - więcej kombinacji niż to wszystko warte
_________________ Sprzedaż części, diagnostyka komputerowa Rover MG Land Rover oryginalnym komputerem T4- POZNAŃ . RÓWNIEŻ NAJNOWSZE MODELE LAND I RANGE ROVERA ,z firmą Rover MG Land Rover jesteśmy związani od 1995 roku TEL. 0698363760, parts2@wp.pl / britcars@wp.pl
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Chciałem zapytać czy ktoś mógłby mi pomóc w znalezieniu chłodniczki oleju do r75. Mieszkam za granicą i nie mam możliwości kupienia używki. Wiem że do r75 jest tylko orginał, który jest dla mnie za drogi ale czytałem ze może coś pasować od bmw, może jakiś zamiennik.
Czy ktoś orientuje sie w temacie i mógłby podać jakieś namiary na tą część.
[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 20:46 ]
oto zdjęcie
[ Dodano: Czw Sty 07, 2010 20:47 ]
oraz następne
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 02, 2010 18:01, w całości zmieniany 1 raz
Zadzwoń do Tomiego www.tomateam.pl albo do jakiegoś byłego ASO. Może sprowadzą. Na twoim miejscu kupiłbym używkę z jakiegoś nowszego roverka. Ze znalezieniem tak mało chodliwej nowej części mogą być problemy
A JA MAM PYTANIE PO CZYM POZNAĆ ZE CHODNICZKA JET USZKODZONA? OSTATNIO JAK GRZEBAŁEM POD MSKA ZAUWAŻYLEM ZE JEST ONA CAŁA Z OLEJU I DODATKOWO WOKOŁO NIEJ ELEMENTY RÓWNIEŻ BYŁY ZALANE OLEJEM, ALE O DZIWO OLEJU MI NIE UBYWA ANI ZADNEGO INNEGO PŁYNU, WIEC NIE WIEM CO SIE DZIEJE
_________________ kupiłem, pojeździłem, popsułem, naprawiłem..... i to wszystko dzięki wam:):)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Sty 03, 2011 22:39
21matys napisał/a:
A JA MAM PYTANIE PO CZYM POZNAĆ ZE CHODNICZKA JET USZKODZONA? OSTATNIO JAK GRZEBAŁEM POD MSKA ZAUWAŻYLEM ZE JEST ONA CAŁA Z OLEJU I DODATKOWO WOKOŁO NIEJ ELEMENTY RÓWNIEŻ BYŁY ZALANE OLEJEM, ALE O DZIWO OLEJU MI NIE UBYWA ANI ZADNEGO INNEGO PŁYNU, WIEC NIE WIEM CO SIE DZIEJE
Umyj silnik i będziesz widział skąd leci i czy na pewno z chłodniczki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum